PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmienic branze?-na jaka?

  • 1. Data: 2003-08-06 12:23:42
    Temat: Zmienic branze?-na jaka?
    Od: "Adam N" <a...@p...pl>

    Witam, jestem inz. budownictwa 2 lata po studiach, pracowalem zaledwie 7
    miesiecy przez ten czas i mimo iz usilnie szukam nie jest mi dane dostac
    szansy pracy w zawodzie by uzyskac niezbedne uprawnienia. Mam pytanie do
    grupowiczow?, moze ktos ma jakis pomysl czym moglby sie zajac ktos taki jak
    ja, zmienic branze........ na jaka?, przekwalifikowywac sie w kilkanascie
    miesiecy po zdobyciu mgr?, przeciez juz mam praktyke, jezyk a i tak to za
    malo, wyjechac?, byc bialym murzynem gdzies na zachod od odry? Moze ktos
    mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

  • 2. Data: 2003-08-06 17:50:24
    Temat: Re: Zmienic branze?-na jaka?
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > malo, wyjechac?, byc bialym murzynem gdzies na zachod od odry? Moze ktos
    > mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

    Dogadaj się z jakąś firmą budowlana (albo załóż swoją), która też szuka nowych
    pomysłów i
    skontaktujcie się z
    http://www.milimex-vandex.prv.pl/
    Musi być coraz więcej pracy w tej branży i może ruszysz do przodu.

    mer

  • 3. Data: 2003-08-06 17:52:18
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Witaj-
    W naszym kraju-raju ;-) to normalka. Ja np. zostałem wylany po 5 latach
    pracy w pewnej instytucji finansowej (w tym 3 lata na stanowisku
    managerskim). Po kilku tygodniach poszukiwania pracy jako tako nawiązującej
    do wykształcenia i doświadczenia stwierdziłem, że bez znajomości nie ma
    szans na taką pracę. Teraz robię kurs barmański i niebawem będę zajmował się
    mixowaniem alkoholi...
    Pozdrawiam
    J.