PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy - zabezpieczenie.

  • 1. Data: 2006-03-10 17:58:43
    Temat: Zmiana pracy - zabezpieczenie.
    Od: "T." <s...@o...pl>

    Witam,

    Jestem na etapie zmiany pracy, jeszcze przed złozeniem wypowiedzenia. Nowy
    pracodawca potwierdził chęć zatrudnienia mnie słownie, ale co bedzie w
    przypadku jeżeli oczywiscie teoretycznie zmieni zdanie a ja juz złoże
    wymowienie ? czy mozna w jakis sposób zabzpieczyć przed taka sytuacją ?
    Oczywiscie chodzi mi o kwestię formalne dotyczące nowego pracodawcy ? Umowa
    przedwstepna, coś takiego ?

    Pozdrawiam,
    T.

  • 2. Data: 2006-03-10 19:26:10
    Temat: Re: Zmiana pracy - zabezpieczenie.
    Od: "FeliX" <f...@w...pl>

    Podpisz umowe o prace z dniem rozpoczecia kiedy Ci pasuje.
    Jest jeszcze list intencyjny ale on nie daje Ci gwarancji zatrudnienia.

    Pozdrawiam
    FeliX

  • 3. Data: 2006-03-11 07:13:52
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymowienie ? czy mozna w jakis sposób zabzpieczyć przed taka sytuacją ?
    > Oczywiscie chodzi mi o kwestię formalne dotyczące nowego pracodawcy ?

    nie - ja zrobilbym cos inego. U jeszcze obecnego pracodawcy wez urlop
    bezplatny, na 1 czy nawet 2 miesiace. Musisz tylko wymyslec dobry powod aby
    ci sie na taki urlop w firmie zgodzili - nie wiem: moze ze zona ciezko chora
    itp.... kazdy powod jest dobry. Wtedy spokojnie zaczynasz prace u nowego
    pracodawcy i w razie gdyby ci sie nie spodobalo to zawsze mozesz wrocic do
    starej firmy i szefostwo nic nawet nie bedzie wiedziec ze pracowales gdzie
    indziej. A jak ci sie spodoba w nowej formie to w starej skladasz
    wypowiedzenie i niech spada na drzewo.

  • 4. Data: 2006-03-11 09:08:25
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    > Podpisz umowe o prace z dniem rozpoczecia kiedy Ci pasuje.
    > Jest jeszcze list intencyjny ale on nie daje Ci gwarancji zatrudnienia.

    Z doświadczenia wiem, że naciagacze, łobuzy, dranie i niezdecydowani jednak
    na etapie listu intencyjnego wymiękają :)
    Mam tez taki jeden list intencyjny ze sporej spółki giełdowej, z której
    wynika ze 6000 równa sie 2400 :)
    Zachowam go chyba do końca kariery zawodowej

    Wojtek

  • 5. Data: 2006-03-11 09:57:19
    Od: qdlaty <w...@w...pl>

    TaDeK napisał(a):
> [...]
    > starej firmy i szefostwo nic nawet nie bedzie wiedziec ze pracowales gdzie
    > indziej. A jak ci sie spodoba w nowej formie to w starej skladasz

    Brawo! typowo polskie myslenie. Po co robic to tak jak nalezy, skoro
    mozna swojego pracodawce oszukac?
    Po takiej jedno-, czy dwumiesiecznej pracy u nowego pracodawcy bedzie
    slad w US i ZUS conajmniej.

    pozdrawiam

    qdlaty

  • 6. Data: 2006-03-11 11:08:48
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dusjt5$t79$1@213.17.234.74>
    FeliX <f...@w...pl> pisze:

    > Jest jeszcze list intencyjny ale on nie daje Ci gwarancji
    > zatrudnienia.

    Co to jest list intencyjny?

    --
    PozdrawiaM

  • 7. Data: 2006-03-11 18:04:52
    Od: s...@o...pl

    Witam,

    Dziekuje za wszystkie informacje, oraz dolaczam sie do pytania mojego
    poprzednika, co to jest list intencyjny ? I czy moge podpisac umowe o prace z
    nowa firma, z okreslona data rozpoczecia pracy, pracujac jeszcze w starej
    firmie ?

    Pozdrawiam,
    T.

  • 8. Data: 2006-03-11 18:42:41
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    > Po takiej jedno-, czy dwumiesiecznej pracy u nowego pracodawcy bedzie slad
    > w US i ZUS conajmniej.

    a czymś to grozi?

  • 9. Data: 2006-03-11 20:34:27
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

    > Co to jest list intencyjny?

    list intencyjny ( cos takiego jak umowa przedwstepna) w ktorej przyszly
    pracodawca okresla :

    - od kiedy Ciebie zatrudnia
    - na jaki okres
    - na jakie stanowisko
    - jakie wynagrodzenie( wszystkie czesci skladowe ,prowizje,premie,etc)
    - dodatkowe bonusy ( samochod sluzbowy,laptop,etc)

    List intencyjny ma moc prawna.

    pozdrawiam
    exit

  • 10. Data: 2006-03-11 20:55:24
    Od: studentos <s...@T...pl>

    11-03-2006, na pl.praca.dyskusje, exit napisał(a):

> [...]
    > - jakie wynagrodzenie( wszystkie czesci skladowe ,prowizje,premie,etc)
    > - dodatkowe bonusy ( samochod sluzbowy,laptop,etc)

    Byłbyś uprzejmy @exit wstawić tutaj przykładowy list intencyjny
    sformułowany we właściwy sposób ? Tak, by nie było mu ewentualnie coś do
    zarzucenia...
    studentos