PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy - zabezpieczenie.

  • 11. Data: 2006-03-11 20:55:47
    Temat: Re: Zmiana pracy - zabezpieczenie.
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yard" <y...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:duv5mn$4q3$1@news.dialog.net.pl...

    > a czymś to grozi?

    wlasnie ? - kto mi zabroni pracowac na dwa etaty, kazdy w innej firmie !

  • 12. Data: 2006-03-11 21:09:26
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "studentos" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Byłbyś uprzejmy @exit wstawić tutaj przykładowy list intencyjny
    > sformułowany we właściwy sposób ? Tak, by nie było mu ewentualnie coś do
    > zarzucenia...

    w poniedzialek jak najbardziej,tylko jak dotre do biura:-))

    pozdrawiam
    exit

  • 13. Data: 2006-03-11 21:40:34
    Od: studentos <s...@T...pl>

    11-03-2006, na pl.praca.dyskusje, exit napisał(a):

    > w poniedzialek jak najbardziej,tylko jak dotre do biura:-))

    Będę zobowiązany...
    studentos

  • 14. Data: 2006-03-12 09:45:21
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    > Będę zobowiązany...

    Studentosie, każda treść, która zawiera wskazane elementy, może byc listem
    intencyjnym!
    W kontekscie twojego zapytania o Extended - nie zawracaj sobie glowy takim
    listem, bo tam jak ci obiecaja to cie przyjma, bo oni obiecuja grosze i nic
    nie moga innego dac, wiec nawet nie maja cie z czego oszukac:)

    mam nadzieje, ze pomoglem:)
    Wojtek

  • 15. Data: 2006-03-12 10:32:06
    Od: Marcin M <m...@g...pl>

    TaDeK napisał(a):
    > Użytkownik "yard" <y...@d...pl> napisał w wiadomości

    > wlasnie ? - kto mi zabroni pracowac na dwa etaty, kazdy w innej firmie !

    Może to zrobić pracodawca, o ile coś takiego zastrzegł w umowie o pracę.
    Bo samo prawo chyba tego nie zabrania.

    Ja jednak nie wyobrażam sobie pracodawcy, który zgodziłby się na to żeby
    ktoś pracował u niego 40 godzin w tygodniu i jeszcze drugie 40 u innego
    pracodawcy.

    Pozdr.
    Marcin

  • 16. Data: 2006-03-12 11:00:04
    Od: studentos <s...@T...pl>

    12-03-2006, na pl.praca.dyskusje, fotech napisał(a):

    > bo oni obiecuja grosze

    Czyli, Twoim zdaniem, nie da się tam godziwie zarobić ?
    studentos

  • 17. Data: 2006-03-12 11:45:07
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin M" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Może to zrobić pracodawca, o ile coś takiego zastrzegł w umowie o pracę.
    > Bo samo prawo chyba tego nie zabrania.

    pracuje zawodowo od 12 lat i nie zdarzylo mnie sie jeszcze zeby jakikolwiek
    pracodawca zapisal takie zastrzezenie w umowie. Po prostu jakos zaden nigdy
    na to nie wpadl, zeby jego pracownik, po godzinach pracy dorabial u
    konkurencji. Zdarzylo mnie sie nawet kiedys pracowac na 3/4 etatu u jednego
    pracodawcy, i na 1/2 etatu dorabiac u jego najwiekszej konkurencji, przy
    czym (hehe) u obydwu pracowalem w dziale nazwijmy to rozwoju i m.in.
    odpowiadalem za monitoring cen konkurencji. Hehe - co ja sie nasmialem to
    moje. A najlepsze jest to ze ani jeden ani drugi nigdy nie poznal sie ze
    dorabiam u konkurencji.

    > Ja jednak nie wyobrażam sobie pracodawcy, który zgodziłby się na to żeby
    > ktoś pracował u niego 40 godzin w tygodniu i jeszcze drugie 40 u innego
    > pracodawcy.

    Nie musi sie wcale zgadzac - wystarczy ze nie zapisze w umowie o prace
    klauzuli o zakazie pracy na innym etacie, czy prowadzeniu DG.

    PS: A swoja droga to na miejscu pracodawcow, ktorych pracownicy aby godnie
    zyc musza dorabiac na innym etacie gdzie indziej balbym sie spojrzec ze
    wstydu w lustro.

  • 18. Data: 2006-03-12 21:19:12
    Od: Marcin M <m...@g...pl>

> [...]
    > moje. A najlepsze jest to ze ani jeden ani drugi nigdy nie poznal sie ze

    Ja pracuję spoooro krócej ale się spotkałem.

    > PS: A swoja droga to na miejscu pracodawcow, ktorych pracownicy aby godnie
    > zyc musza dorabiac na innym etacie gdzie indziej balbym sie spojrzec ze
    > wstydu w lustro.

    Jeśli o to chodzi to w pełni się z Tobą zgadzam.
    Ale opisywany przypadek Twojej pracy dla dwóch konkurencyjnych firm też
    nie należy do tych z których uczciwy człowiek powinien być dumny ;)

    Pozdrowienia,
    Marcin

  • 19. Data: 2006-03-13 14:04:59
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

    > list intencyjny ( cos takiego jak umowa przedwstepna) w ktorej przyszly
    > pracodawca okresla :
    >
    > - od kiedy Ciebie zatrudnia
    > - na jaki okres
    > - na jakie stanowisko
    > - jakie wynagrodzenie( wszystkie czesci skladowe ,prowizje,premie,etc)
    > - dodatkowe bonusy ( samochod sluzbowy,laptop,etc)
    >
    > List intencyjny ma moc prawna.

    Dodatkowo proponuje zawrzec tam klauzele ktora mowi, ze w przypadku
    niepodjecia pracy w terminie z powodu utrudnien z jednej stron, ta strona
    zobowiazuje sie zaplacic powiedzmy, 3 pensje brutto. Ja mialem taki zapis i
    bylem spokojniejszy, zawsze to dodatkowe 3 miechy na szukanie pracy.
    pozdr
    /p

  • 20. Data: 2006-03-13 19:46:51
    Od: studentos <s...@T...pl>

    13-03-2006, na pl.praca.dyskusje, clockworkoi napisał(a):

    > proponuje zawrzec tam klauzele

    Dziękuję za sugestię.
    studentos