PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w slovak telecom

  • 1. Data: 2006-03-10 15:42:03
    Temat: praca w slovak telecom
    Od: "luckass" <l...@Z...pl>

    hej;

    dostałem ofertę pracy w call center slovak telecom w Presovie.

    Czy ktoś tam pracuje i wie co więcej na ten temat?
    Będę wdzięczny za odzew.

    --
    Pozdrawiam;
    Łukasz Kiełbowicz

  • 2. Data: 2006-03-12 23:00:28
    Temat: Re: praca w slovak telecom
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    presov to cos na moje oko biedniejsze niż Krosno
    (które jest po drodze).
    mysle ze max 1000zł

  • 3. Data: 2006-03-13 03:59:24
    Od: "luckass" <l...@Z...pl>

    Użytkownik "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:dv296a$8pi$1@news.dialog.net.pl...
    > presov to cos na moje oko biedniejsze niż Krosno
    > (które jest po drodze).
    > mysle ze max 1000zł

    akurat kasy zaproponowali więcej, bo 12 tyś koron + bonusy + zakwaterowanie
    + bony obiadowe. Po okresie próbnym podwyżka do 14 tyś. Także o to się nie
    boję. Chodzi mi bardziej o atmosfere jaka tam panuje i tego typu sprawy :)

    --
    Pozdrawiam;
    Łukasz Kiełbowicz