PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak długo się czeka na odzew po wysłaniu CV

  • 1. Data: 2006-03-10 13:25:43
    Temat: jak długo się czeka na odzew po wysłaniu CV
    Od: "iza" <i...@t...pl>

    z takich firm jak Capgemini, Shell, IBM BTO, electrolus

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-10 15:09:20
    Temat: Re: jak długo się czeka na odzew po wysłaniu CV
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "iza" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
    >z takich firm jak Capgemini, Shell, IBM BTO, electrolus

    Sorki, ale pytanie jest do wrozki raczej, chyba, ze masz nadzieje, ze siedza
    tu ludzie z kadr tychze firm... Wszystko zalezy, glownie od CV, od osoby, od
    parcia firmy na zatrudnienie pracownika, od szeregu decydentow ktozy moga
    sie rozmyslic i stwierdzic, ze jednak nikogo nie przyjma, od dnia pani
    kadrowej, od przypadku, szczescia lub pecha, od tego czy wakat nie jest juz
    zaklepany... Mozna by tak wymieniac. Resumujac - bywalo ze odzywano sie do
    mnie po godzinie (rekrutacja dla HP) a bywalo, ze nigdy (IBM wlasnie:) )
    pozdrawiam
    /p

  • 3. Data: 2006-03-10 16:18:33
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    iza napisał(a):
    > z takich firm jak Capgemini, Shell, IBM BTO, electrolus
    >
    > pozdrawiam

    W moim przypadku capgemini : na drugi dzien, ibm : do tygodnia