PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy- Jak sie zabezpieczacie? › Re: Zmiana pracy- Jak sie zabezpieczacie?
    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmiana pracy- Jak sie zabezpieczacie?
    Date: Wed, 30 Jul 2008 23:24:23 +0200

    Użytkownik "PZ" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4890c7de$1@news.home.net.pl...

    > Ja albo sie nie zabezpieczalem, albo podpisywalem umowe wczesniej. Nie
    > mialem problemow, a robilem to srednio raz na dwa lata, w sumie trzy razy.
    >
    > Jak polozysz wypowiedzenie to juz decyzja podjeta i pozamiatane. Nie ma co
    > negocjowac. Lepiej isc po podwyzke z umowa w firmie Y na za miesiac.
    > Lutnac 100%, zobaczczyc co powie X. Pojsc na urlop na przemyslenie. I albo
    > wrocic, albo nie :)

    Generalnie czesta praktyka jest u nas ze ludzie klada wypowiedzenia a potem
    je wycofuja bo szef daje dobra propozycje albo przynajmniej zadowalajaca

    Dopoki nie musi to nie podwyzsza ale jak ktos ucieka to probuje go zatrzymac
    aczkolwiek od kazdej reguly jest wyjatek i nie chcialbym byc tym wyjatkiem

    Jesli pojde z wypowiedzeniem z juz podpisana umowa z firma Y to tez jest
    pozamiatane bo chcac niechcac bede musial przejsc do Y niezaleznie od
    propozycji z X no chyba ze podloze Y swinie ale tego za bardzo nie chce z
    powodow ponizej

    Generalnie chcialbym miec "wyjscie awaryjne" czyli docelowo przechodze do Y
    ale jesli mi dadza w X dobra propozycje to zostac w X.
    Chcialbym to jednak tak zrobic aby nie wyjsc na nieodpowiedzalnego czlowieka
    i nie spalic za soba mostow zarowno w X jak i w Y
    Branza ma ta specyfike iz czesto podkupuje sobie pracownikow wiec jesli
    nawet teraz nie skorzystam z Y to moze w przyszlosci dlatego nie chcialbym
    wyjsc na durnia