PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy- Jak sie zabezpieczacie? › Re: Zmiana pracy- Jak sie zabezpieczacie?
  • Data: 2008-07-31 04:40:43
    Temat: Re: Zmiana pracy- Jak sie zabezpieczacie?
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info> szukaj wiadomości tego autora

    Kris pisze:
    > W Y mialbym inne stanowisko powiedzialbym ze lepiej sie prezentowac
    > bedzie w CV anizeli obecne i bardziej powaznie brzmi (branza ta sama i w
    > zasadzie zblizone dzialania ale nie do konca)

    Myślę, że nazwą stanowiska nie ma się co tak jarać, ponieważ co niektóre
    firmy sobie wymyślają takie nazwy, że kopara opada, a wcale się to nie
    przekłada na lepiej prezentujący się zakres obowiązków. A w CV powinno
    się właśnie kłaść nacisk na to co się robiło i za co się było
    odpowiedzialnym, a nie jak się Twoje stanowisko nazywało.

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej