PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenia prywatne a etat. › Re: Zlecenia prywatne a etat.
    From: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zlecenia prywatne a etat.
    Date: Fri, 31 Jan 2003 23:27:43 +0100

    On Fri, 31 Jan 2003 21:49:48 +0100, anonimowekont wrote:

    > Obecnie jest zatrudniony w firmie internetowej. Właśnie trafiła mi się okazja
    > przyjmowania zleceń prywatnych i nie wiem jak to rozwiązać. Zapytać szefa czy
    > nie będzie miał nic przeciwko jeśli projekty prywatne będę wykonywał w domu czy
    > może działać "z ukrycia", chociaż możliwe jest że prawa wyjdzie na jaw.
    > Zaznaczam że z szefem mam dobre układy i jest naprawdę zadowolony z mojej
    > pracy. W umowie o pracę nie mam zakazu wykonywania prac konkurencyjnych. Jak
    > przeprowadzić taką rozmowę? Chciałbym być lojalny wobec szefa i firmy, ale boję
> [...]

    Wydaje mi sie, ze tworzac cos takiego powinienes poprosic szefa o
    zrzeczenie sie praw do tej pracy... wiec wychodzi na to, ze nalezy
    zapytac choc. Jesli masz z nim uklady OK, nie jest to konkurencyjne, to
    powinien sie zgodzic (a prace moesz wciagnac do portfolio firmowego ;)

    Tak jest w wypadku tworzenia oprogramowania uzytkowego, ze nalezy pogadac
    z szefem ;) wiec lepiej nie ryzykowac

    pozdrawiam
    Kender