PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zlecenia na Hacking, Programowanie i inne... ░▒▓▓▒░

  • 1. Data: 2002-06-10 20:48:42
    Temat: Zlecenia na Hacking, Programowanie i inne... ░▒▓▓▒░
    Od: "WESMAR" <f...@N...poczta.gazeta.pl>

    Przyjmę zlecenia od banków, firm i innych instytucji na audyt zewnętrzny,
    tzn. coś w rodzaju Hackingu na zlecenie. Cena 10 K PLN za zdalną penetrację
    zasobów - oczywiście skuteczną i przeszkolenie adminów lub programistów.
    Ponadto piszę programy w C\C++\ASM, VBA, OPL, Delphi i inne (technologii i
    metod nie wymieniam bo szkoda czasu), także Reverse Engineering z rozbudową
    oprogramowania po zdekompilowaniu za zgodą autorów cena od 5K do 30K (poza
    VBA) w zależności od dobudowywania - patrz materiały na crackpl. Programuję
    na różnych procesorach m.in na Intel 80x86, p2, p3, 860xp, 860xr, JVM, mips -
    różne serie, MOS 65xx, Motorola 63xx, 68xxx, Siemens C166, ARM 710a - np Revo
    na PSION (system EPOC), często szybko w assemblerze i słono liczę. Sieci i
    wykrywanie przestępst również (Routery, Modemy kablowe, NAT w w2k-datacenter
    i -xach (Unix, Linux, QNX ....)). Pełen Revers tajnych implementacji
    docsisowych w modemach kablowych np SB 4100 motoroli z VxWorks :) - pokusa
    dla adminów - dostawców bo kiepsko są zabezpieczeni zwłaszcza w AsterCity. A
    i jeszcze dla różnych firm co nie lubią jak Matrix od nich ździera kasę -
    mogę robić to samo lub lepiej np. pisanie progsów do wyciągania różnych
    danych B'Trieve, Pervasive itd... nawet to co sami nie wiedzą czy się da.
    Oferty tylko poważne i bez zaniżania moich cen. Jeśli instytucję nie stać to
    proszę szukać sobie studentów. :)

    Dialery dla firm z 0700 (auidoteks) cena 5K za dialer z technologią Gif89a
    tylko w
    assemblerze - kod około 7KB, bez pakowania UPX. Zabezpieczenia na wątkach.
    Inne usługi czasem też. Nieraz można poczytać na stronie it.akn.pl/
    jak BELFEGOR z hacking.ru włączy kompa :)

    kontakt - najlepiej przez mail:
    a...@w...pl
    lub w...@h...ru - tu ostatnio są problemy z domeną

  • 2. Data: 2002-06-10 22:25:19
    Temat: Re: Zlecenia na Hacking, Programowanie i inne... &#9617;&#9618;&#9619;&#9619;&#9618;&#9617;
    Od: "   Zwykly uzyszkodnik" <u...@p...gazeta.pl>

    Czesc wesmar. Widze ze dzialasz z jakiegos komputera zdalnego. X-Remote-IP:
    213.76.201.209. Mam prosbe i pytanie jednoczesnie. Bedac stalym czytelnikiem
    forum dyskusyjnego win2k/xp, pojawiles sie szybko, zrobiles revolte i Cie nie
    ma. Na
    http://dyskusje.pl/dosearch.php?
    Cat=&Forum=All_Forums&Words=wesmar&Match=Username&Se
    archpage=0&Limit=25&Old=al
    lposts
    sa twoje posty i jestes dodany do moich ulubionych autorow. Dlaczego juz nic
    nie wysylasz, czy gdzies teraz piszesz? Widzialem tez na Usenecie o linuxie,
    ze zdjales z Opery 6-ki dla Debiana banerek, nie pamietam gdzie to jest i
    niewiele rozumiem z tego, ale tez sie chce pozbyc tego banerka. Odpisz mi na
    maila jak mozesz. Probowalem pisac do Ciebie ale nic nie dostalem wiec
    osmielilem sie napisac tu na forum, z gory przepraszam, wiem ze masz duzo
    roboty, ale zalezy mi na paru sprawach i chcialbym zebys mi na priv odpisal i
    cos jeszcze wytlumaczyl. Na forum wszyscy maja o Tobie dobre zdanie ale
    pytaja gdzie jestes teraz... Masz pozdrowienia od Cary'ego i Zbyszka M. No i
    ja Ciebie pozdrawiam. Czekam niecierpliwie na wiadomosc
    Karol

  • 3. Data: 2002-06-10 22:28:42
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Ludzie! Expert znowu nadaje!

  • 4. Data: 2002-06-10 22:30:36
    Od: "skinny" <f...@a...net.pl>

    > ze zdjales z Opery 6-ki dla Debiana banerek, nie pamietam gdzie to jest i
    > niewiele rozumiem z tego, ale tez sie chce pozbyc tego banerka.
    http://www.deluxserials.com/index.php sciagnac se numerek dla opery i se
    zarejestrowac

    PZDR

    Skinny

  • 5. Data: 2002-06-10 22:45:04
    Od: "   Zwykly uzyszkodnik" <u...@p...gazeta.pl>

    skinny <f...@a...net.pl> napisał(a):

    > http://www.deluxserials.com/index.php sciagnac se numerek dla opery i se
    > zarejestrowac
    >
    > PZDR
    >
    > Skinny

    Skiny dzieki za potencjalna pomoc, ale te haselka sa dla opery pod win32 i
    mozna je znalezc na astalaviscie. Dla linuxa przeszukalem wszystkie zasoby w
    sieci i nic nie znalazlem, a wesmar pisal kiedys jak to zrobil, zdekompilowal
    i napisal bodajze patcha. Jak cos ci sie trafi to daj znac. Nie chce uzywac
    Mozilli

  • 6. Data: 2002-06-11 08:17:34
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    > Ludzie! Expert znowu nadaje!

    On ?
    Przeciez IP ZUPEŁNIE inny...

    --
    Y.

  • 7. Data: 2002-06-11 08:26:06
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    Użytkownik "Yattaman" <y...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zewnętrzny,
    > penetrację
    > >

    > On ?
    > Przeciez IP ZUPEŁNIE inny...

    Sprawdziłem revdns... pu209.warszawa.sdi.tpnet.pl, ZTCW, wygląda na
    niezabezpieczony.
    Expert ma pd57.katowice.sdi.tpnet.pl, mimo, ze samo SDI E. jest w
    Sosnowcu.
    Ja mam pb139.warszawa.sdi.tpnet.pl - jako NNTP posting host.

    --
    Y.