PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zgodzic sie czy nie?

  • 11. Data: 2002-08-22 11:54:40
    Temat: Re: Zgodzic sie czy nie?
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    skutkiem ekspozycji na
    > totalna glupote wypowiedzi przedmówców...
    > Moze mnie cos ominelo, ale czy zawód nauczyciela to:
    > -zsyp na nieudaczników zyciowych?
    > -forma "sekretynkowania", które nie wymaga zadnej wiedzy/
    > umiejetnosci?
    > -przeczekalnia recesji?
    > Reprezentanci takiego postrzegania tego zawodu (Lia, Tytus, Samotnik,
    > ErkA, Sebol, wally, Kama -cale siedem osób) zasluguja na (?ponowna?)
    > edukacje siebie i swojego potomstwa u takich wlasnie nauczycieli.

    O mój drogi!!!! Widać to Ty kończyłeś nie takie szkoły jak trzeba, czytać
    Cię nie nauczyli, i rozumiec tego co inni piszą też nie.
    Ja nawet nie wspomniałąm słówka o zawodzie nauczyciela, gdyż jasne dl amnei
    było ze pytający nauczycielem nię będzie - o ile mi wiadomo do tego
    potzrebny jest mgr przed nazwiskiem.
    Napisałąm co następuje:
    "Weź pracę, bo jak wiadomo siedzenie na bezrobociu prowadzi do wyuczonej
    bezradności, a to jest DUZY problem\
    A poza tym chyba lpeiej pracowac - zawzse to nowe doswiadczenie, nowy wpisdo
    CV, kontakt z ludźmi.".
    Nie widzę odniesienia do zawodu nauczyciela - ale może ja nie wiem co piszę,
    albo nie widzę tego co piszę.
    poradziąłm pytającemu by prace przyjął, nei mowiać czy jest on aambitna, czy
    nie, dobar czy zła, tylko mówiąć ze jakaklwiek praca jest lepsza niz
    siedzenie i patrzenie w sufit.
    Więć opamiętaj się!!! Pomyśl o czym piszesz i kogo obrażasz. I nie zdziw się
    jeśli ktoś tak potraktuje Ciebie, bo będziesz tarktowany w sposób w jaki
    pozwalasz się traktowaći na jaki zasługujesz!!!
    Lia

  • 12. Data: 2002-08-22 11:58:30
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    Tak poza tym przed chwilą przejrzałam posty reszty z tzw wielkiej siódemki,
    w żadnym nei jest napisane to co insynuujesz.
    Tak więc daruj sobie trud zrozumienai mojej poprzedniej odpowiedzi, bo i tak
    nie bedziesz w stanie jej pojąć
    BTW urojenia nalezy leczyć psychiatrycznie, mogą być groźne dla życia.
    A pomówienia są karalne.
    Lia

  • 13. Data: 2002-08-22 12:22:28
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    > Jeszcze raz: "bede traktowany w sposób w jaki pozwalam sie traktowac
    > na jaki zasluguje"
    > Czy na pewno o to Ci chodzilo? :)

    N apewno o to mi chodziło - ponieważ zachowujesz się poniżej poziomu, mozesz
    też byc tak potarktowany

    > Pozdrawiam
    > Artur
    >
    > PS. Po co te nerwy?
    > :)))))))))))))))))))))))))))

    Bo nei lubie jak ćwierćinteligenci i półidioci piszą zeby pisać, nie czytają
    postów do których niby się ustosunkowują, są bezczelni i źle wychowani.

  • 14. Data: 2002-08-22 12:23:19
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
> [...]
    >CV, kontakt z ludźmi.".
    >Nie widzę odniesienia do zawodu nauczyciela - ale może ja nie wiem co piszę,
    OK, Tobie naleza sie przeprosiny.

  • 15. Data: 2002-08-22 13:13:39
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
> [...]
    >nie bedziesz w stanie jej pojąć
    >BTW urojenia nalezy leczyć psychiatrycznie, mogą być groźne dla życia.

    Co moze robic informatyk w polskich "super skomputeryzowanych"
    szkolach?
    Administrowanie pracowniami komputerowymi lezy raczej w gestii
    nauczyciela informatyki.
    Wiec informatyk pracujacy w szkole => nauczyciel informatyki.
    Tobie "sumieniu wielkiej 7mki" radze przesiadke na jakis wenezuelski
    serial, zamiast nerwowego usenetu
    :))))))))))))

    Zdrowia zyczy
    Artur

  • 16. Data: 2002-08-22 13:28:55
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc

> [...]
    >postów do których niby się ustosunkowują, są bezczelni i źle wychowani.

    No wlasnie.
    Nie ma sie czego wstydzic, kazdy ma jakies problemy!
    Moim zdaniem, choc ta "terapia grupowa" jest relatywnie tania (30gr za
    impuls), to jednak na twoim miejscu nie zalowalbym pieniazków na
    specjaliste.
    Chyba ze chcesz sie tak szarpac cale zycie...
    :(

    "Powrotu do domu"
    Zyczy Artur

    PS
    Jesli bede mógl Ci jeszcze w czyms pomoc, wal smialo.

  • 17. Data: 2002-08-22 15:07:34
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Lia <L...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nie bedziesz w stanie jej pojąć
    > BTW urojenia nalezy leczyć psychiatrycznie, mogą być groźne dla życia.

    daruj sobie tlumaczenia, szkoda energii.
    AD to jakas dziwna odmiana trolla... (imho oczywiscie)

    pozdrawiam

    romekk

  • 18. Data: 2002-08-22 15:26:48
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    > daruj sobie tlumaczenia, szkoda energii.
    > AD to jakas dziwna odmiana trolla... (imho oczywiscie)
    >
    > pozdrawiam
    >
    > romekk

    A wiem, wiem Romciu, cóz poradzić, wyrwał się niewiadomo skąd przed
    zakonczeniem leczenia pewnie :(

  • 19. Data: 2002-08-22 15:29:14
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >daruj sobie tlumaczenia, szkoda energii.
    >AD to jakas dziwna odmiana trolla... (imho oczywiscie)
    Prosze, prosze i cenzura ma skromne zdanie...
    Oczywiscie moim skromnyn zdaniem.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 20. Data: 2002-08-23 08:51:26
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Niejaki artur dyksinski był uprzejmy napisać coś takiego:

    [ciach]
    > Wielkiej 7mce proponuje odszczekac swoje poglady.
    [ciach]

    Wiesz co? Staram się opanować nerwy, więc powiem krótko: Wal się na ryj!
    Jesteś chamem, gburem i zarozumiałym, niedomytym końskim zwisem.
    A co do odszczekiwania mój drogi, to _moje_ poglądy sa _MOIMI_ poglądami i
    to co mówię, to _moje_ zdanie. Możesz się z nim nie zgodzić, ale to nie
    powód żeby mnie (czytaj Nas, tzn. Wielką 7mkę ;-)) obrażać.
    Aha, PLONK!
    --
    Nie pozdrawiam AD, a reszę z całego serca
    Tytus

    "Jak Cię widzą ... to pracuj!"