PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej › Re: Zgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej
    From: "waldemar" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej
    Date: Mon, 28 Jan 2002 22:47:20 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@users2.rtk.net.pl

    > Rzecz dzieje sie w Poznaniu, dzis probowalem zlozyc wniosek
    > pt "Zgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej".
    > Nie jestem zameldowany w Poznaniu na stale, lecz siedziba
    > firmy bedzie w Poznaniu. Bylem przekonany ze wlasnie w Poznaniu
    > powinienem zlozyc ow wniosek. Niestety spotkalo mnie niemile
    > rozczarowanie. Podobno "zmienily sie przepisy" i wniosek musze
    > skladac w miejscu stalego zameldowania. Czy ktos z Was wie
    > co dokladnie sie zmienilo? (nie chce ganiac od urzedu do urzedu).

    To cos znow nie tak jest z interpretacja przepisow. Wlasnie dzisiaj moja
    zona zlozyla wniosek o wpis i nawet dowodu osobistego nie chcieli. Zadnego
    sprawdzania tozsamosci. Skoro tak to chyba nie jest wymagane zameldowanie w
    miejscu gdzie chces otworzyc firme. Bo w takim razie skad pani wiedziala ze
    zona jest w tym miescie zameldowana.
    Mogles prosic pania skoro byla taka mila by ci przytoczyla ustawe i przepis
    ktory dokladnie to precyzuje.

    pozdrawiam
    waldi