PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej

  • 1. Data: 2002-01-28 09:28:29
    Temat: Zgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej
    Od: "malco" <m...@...b.c>

    Witam szanowne grono,

    Rzecz dzieje sie w Poznaniu, dzis probowalem zlozyc wniosek
    pt "Zgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej".
    Nie jestem zameldowany w Poznaniu na stale, lecz siedziba
    firmy bedzie w Poznaniu. Bylem przekonany ze wlasnie w Poznaniu
    powinienem zlozyc ow wniosek. Niestety spotkalo mnie niemile
    rozczarowanie. Podobno "zmienily sie przepisy" i wniosek musze
    skladac w miejscu stalego zameldowania. Czy ktos z Was wie
    co dokladnie sie zmienilo? (nie chce ganiac od urzedu do urzedu).

    Pozdrawiam
    Marcin

    PS: Chcialbym napisac ze Pani ktora mnie przyjmowala byla bardzo
    uprzejma i bardzo chciala mi pomoc, ale niestety tak nie bylo :-(

  • 2. Data: 2002-01-28 21:47:20
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > skladac w miejscu stalego zameldowania. Czy ktos z Was wie
    > co dokladnie sie zmienilo? (nie chce ganiac od urzedu do urzedu).

    To cos znow nie tak jest z interpretacja przepisow. Wlasnie dzisiaj moja
    zona zlozyla wniosek o wpis i nawet dowodu osobistego nie chcieli. Zadnego
    sprawdzania tozsamosci. Skoro tak to chyba nie jest wymagane zameldowanie w
    miejscu gdzie chces otworzyc firme. Bo w takim razie skad pani wiedziala ze
    zona jest w tym miescie zameldowana.
    Mogles prosic pania skoro byla taka mila by ci przytoczyla ustawe i przepis
    ktory dokladnie to precyzuje.

    pozdrawiam
    waldi

  • 3. Data: 2002-01-29 12:38:15
    Od: "malco" <m...@...b.c>

    "waldemar" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > To cos znow nie tak jest z interpretacja przepisow.

    Niestety okazuje sie ze od tego roku rejestrujemy dzialalnosc gosp.
    tam gdzie jestesmy zameldowani na stale....
    Tylko ze narazie nie ma nowych druczkow, ale do piatku maja byc.

    Pozdrawiam
    Marcin