PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej › Zgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej
  • Data: 2002-01-28 09:28:29
    Temat: Zgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej
    Od: "malco" <m...@...b.c> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowne grono,

    Rzecz dzieje sie w Poznaniu, dzis probowalem zlozyc wniosek
    pt "Zgloszenie do ewidencji dzialnosci gospodarczej".
    Nie jestem zameldowany w Poznaniu na stale, lecz siedziba
    firmy bedzie w Poznaniu. Bylem przekonany ze wlasnie w Poznaniu
    powinienem zlozyc ow wniosek. Niestety spotkalo mnie niemile
    rozczarowanie. Podobno "zmienily sie przepisy" i wniosek musze
    skladac w miejscu stalego zameldowania. Czy ktos z Was wie
    co dokladnie sie zmienilo? (nie chce ganiac od urzedu do urzedu).

    Pozdrawiam
    Marcin

    PS: Chcialbym napisac ze Pani ktora mnie przyjmowala byla bardzo
    uprzejma i bardzo chciala mi pomoc, ale niestety tak nie bylo :-(