PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Date: Sat, 23 Sep 2006 17:57:20 +0200

    Sat, 23 Sep 2006 16:24:23 +0200, użyszkodnik "Any User"
    <a...@m...com> napisał:

    > I bardzo dobrze, że spada. Jeśli jakość kosztuje (np. trzeba zatrudnić
    > "lepszych" ludzi), a wymagany jest poziom jakości X, to wyskakiwanie ponad
    > ten poziom (i _niepotrzebne_ płacenie więcej) jest wręcz szkodliwe dla
    > płatnika/ów.

    i tu się niestety muszę zgodzić :(

    przykład z autopsji:
    W kablówce był poszukiwany człowiek do podłaczania Internetu.
    Zgłosiłem się mimo że aspiracje (nie mylić z doświadczeniem czy
    kwalifikacjami) miałem sporo wyższe.
    Były czasy dziury budżetowej więc się nie wybrzydzało tylko brało co
    leci a zawsze chciałem robić coś w sieciach.

    Cały przebieg zatrudnienia to były wieczne spory o pieniądze, o lepszy
    sprzęt, podchody zeby wygryźć administratorów i zająć ich miejsce,
    koniec końców doszedłem do wniosku że stanowisko pracy jest dla mnie
    zbyt mało satysfakcjonujące i polazłem w cholere, w sensie otworzyłem
    własną sieć gdzie jestem wszystkim na raz i czuje się wreszcie
    spełniony bo nikt nie kontroluje mojego czasu a jedynym celem to jest
    niezawodność działania sieci na takim poziomie aby klienci nie mieli
    powodów odejść do np.Neostrady (główny powód odchodzenia ludzi to
    zawodność małych dostawców) oraz aby polecali mnie swoim znajomym
    którzy właśnie zamierzają założyć sobie Internet.

    W międzyczasie próbowałem pracy jako administrator w sensie stricte
    ale to robota nie dla mnie, brakowalo mi tam kontaktu z klientami (i
    ich pieniądzmi) co bardzo lubie mieć :>

    --
    futszaK
    601061867