PracaGrupypl.praca.dyskusjeZdjęcie › Re: Zdjęcie
    From: "WWTech" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zdjęcie
    Date: Tue, 13 Aug 2002 19:22:07 +0200

    Witam,

    "Pookio" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ajat3l$fgm$1@news.onet.pl...
    > osadzić

    > Dlaczego? W liście motywacyjnym wygląda dobrze, poza tym pracodawca 'musi'
    > je zobaczyc w trakcie czytania CV. W drugim przypadku po przeczytaniu CV
    > moze juz nie miec ochoty na zdjecie :P

    Kwestia gustu. Osobiscie wolalbym to dostac osobno zeby miec wieksza pewnosc
    ze analizujac CV nie sugeruje sie zdjeciem i odwrotnie <G>

    > Hej, hej, od kiedy gif z założenia ma słaba jakosc? To fakt, ze do zdjec
    > lepiej sie nadaje jpg (zmiekcza kontury), ale gif dobrze 'zrobiony' jest
    nie
    > do odroznienia od jpg.

    Wlasnie, dobrze zrobiony. A co jesli skanujacy nie jest grafikiem? Niech
    lepiej trzyma sie jpg-ow <G>

    > Powodzenia w znalezieniu pracy :)

    Prace mam, tylko klientow brakuje ;/
    [hint hint: jak ktos ma kogos na hosting i/lub design oferuje prowizje -
    szczegoly na prv zeby nie bylo ze to spam]

    Pzdr, WWTK