PracaGrupypl.praca.dyskusjeZbiory jabłek › Re: Zbiory jabłek
  • Data: 2010-10-27 19:42:08
    Temat: Re: Zbiory jabłek
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości
    news:ia8eco$lj4$1@news.onet.pl...

    > Jest cała masa innych użytkowników drogi, którzy nie wyrażają zgody na
    > moje niebezpieczne jeżdżenie.
    Owszem. Niektórzy z nich są umundurowani i wyposażeni w urządzenia
    pozwalające znacznie zwiększyć siłę oddziaływania swojego braku zgody na
    twoje niebezpieczne jeżdżenie.
    Mają także wsparcie instytucji, które mogą czasowo wyeliminować cię z puli
    niebezpiecznie jeżdżących, boleśnie uszczuplić zasoby finansowe, a w
    skrajnych wypadkach odizolować od społeczeństwa.

    > Nie ma nikogo, kogo by obchodziło, czy za to co utargowałem z pracodawcą
    > przeżyję kolejny miesiąc.
    Jest. To jesteś ty sam. I też masz wsparcie określonych instytucji.

    > Poszkodowany w wypadku drogowym nie jest pytany o to, czy chce w nim wziąć
    > udział.
    Wydymanego przez pracodawcę także o chęć bycia wydymanym nie pytają.

    > Pracujący na czarno pytany jest i odpowiada "tak". Jak kodeks pracy może
    > przeciwdziałać stawianiu takich pytań i odpowiadaniu na nie?
    KP nie do tego służy.
    Prawo pracy to nie tylko KP, jest wiele innych uregulowań prawnych oraz
    aktów okolicznych.

    > Skoro nikt mi nie dołoży do wypłaty, bo po kiego grzyba zapisywać, że mi
    > "się należy"?
    > Równie dobrze można zapisać, że minimalne wynagrodzenie wynosi 10.000 zł a
    > urlop 3 miesiące.
    Wątpię mocno, aby prawo pracy było tworzone akurat z myślą o tobie.
    Ale skoro dostajesz broń do ręki aby nie pozwolić się dymać, a ty uważasz,
    że ona jest ci niepotrzebna, to może warto żeby cię dla przykładu wydymali?
    Zresztą - nie chcesz, nie używaj. Jest wielu takich, co chcą.

    --
    Jotte