PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnimy od zaraz asystentke ds sprzedazy telefonicznej - Warszawa

  • 1. Data: 2003-12-18 08:40:13
    Temat: Zatrudnimy od zaraz asystentke ds sprzedazy telefonicznej - Warszawa
    Od: Quantus Services <s...@q...pl>

    Witamy serdecznie,

    Krotko o nas:
    Jestesmy jedna z wiodacych firm specjalizujacych sie dystrybuowaniu
    wszelkiego rodzaju oprogramowania antyvirusowego i produktow
    komputerowych dla platform: Windows/Linux/Unix/NetWare/Mac.
    Wdrazamy rowniez uslugi z zakresu informatyki (hardware & software,
    komputery, web-design, networks, recovery, backup, support on-line,
    help-desk i wiele innych). Procz tego zajmujemy sie doradztwem
    personalnym i multimedialna reklama wizualna (e-portfolio, e-billboard).
    Sprzedajemy roznego rodzaju strategie i rozwiazania biznesowe.
    Z uwagi na fakt, ze szybko i preznie rozwijamy sie na rynku nie tylko
    krajowym,
    pilnie poszukujemy pracownika biurowego - asystentki, do obowiazkow
    ktorej nalezaloby:

    - budowanie pozytywnych relacji z klientami,
    - utrzymywanie ciaglego kontaktu telefonicznego z klientami,
    - prowadzenie akcji marketingowych wg planow i szkolen,
    - telefoniczna i korespondencyjna sprzedaz produktow i uslug,
    - aktualizowanie danych konfiguracyjnych oraz danych o klientach,

    Wymagania:
    - dobra lub biegla znajomosc j. angielskiego w mowie i w pismie,
    - wyksztalcenie min. srednie, mile widziane kierunkowe handel, ekonomia,
    - znajomosc rynku informatycznego w stopniu podstawowym,
    - znajomosc oprogramowania windows, linux,
    - umiejetnosc pracy w zespole,
    - latwosc nawiazywania kontaktow,
    znajomosc pracy na komputerze Windows/Linux, Ms-Office/Open-Office,
    -silna motywacja, pewnosc siebie i dobra dykcja,

    Oferujemy dobre warunki pracy na umowe o prace (pensja stala + wysokie
    premie),
    Na poczatek okres probny od 1 do 3 m-cy, 1000pln na reke + premie (od
    3tys.pln),
    Zapewniamy szkolenia oraz pelne wsparcie organizacyjno-techniczne i mila
    atmosfere.

    Aplikacje C.V. + list motywacyjny + zdjecie prosimy przesylac elektronicznie
    pod adres s...@q...pl lub fax'em 022-8632034 z dopiskiem AS/Waw/12.

  • 2. Data: 2003-12-18 13:46:57
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Czy to koniecznie musi byc kobieta?
    Spelniam wszystkie wymagania poza kryterium plci...
    E.T.

  • 3. Data: 2003-12-18 14:21:28
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Czy to koniecznie musi byc kobieta?
    > Spelniam wszystkie wymagania poza kryterium plci...

    Wiesz na AM w Bialymstoku poradza sobie z Twoim przypadkiem.
    BP NMSP
    ATSD to NTG :)

  • 4. Data: 2003-12-18 15:34:19
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    > Wiesz na AM w Bialymstoku poradza sobie z Twoim przypadkiem.

    Sorry, ale az tak zdesperowany nie jestem (jeszcze ;-)