PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie bez ZUSu.?

  • 1. Data: 2004-10-08 17:24:52
    Temat: Zatrudnienie bez ZUSu.?
    Od: "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl>

    Witam
    przeglądając gratka.pl znalazłem takie ogłoszenie:

    Agencja Nieruchomości Forum zatrudni (bez ZUSu) osobę z wykszt. wyższym, j.
    angielskiem, prawem jazdy. CV + zdj. przesłać (złożyć): Bielsko-Biała, ul.
    Cechowa 18

    Czy to po postu nie jest praca na lewo?

    pozdrawiam
    GeeRbiL

  • 2. Data: 2004-10-08 17:58:29
    Temat: Re: Zatrudnienie bez ZUSu.?
    Od: "misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    j.
    > angielskiem, prawem jazdy. CV + zdj. przesłać (złożyć): Bielsko-Biała,

    Raczej chcą kogoś z własną działalnością.

  • 3. Data: 2004-10-08 18:00:20
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    jedyne takie rozwiaząnie to umowa o dzieło.
    swoją drogą, to całkiem sprytnie sformułowanie :)

    umowa o dzieło jest praktycznie prawie-zatrudnieniem :)

  • 4. Data: 2004-10-08 18:06:39
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <g...@W...interia.pl> napisal(a):
    > jedyne takie rozwiaząnie to umowa o dzieło.
    > swoją drogą, to całkiem sprytnie sformułowanie :)
    >
    > umowa o dzieło jest praktycznie prawie-zatrudnieniem :)

    A skąd, cholernie daleko jej do prawie-zatrudnienia.

    Prawie-zatrudnieniem jest oZUSowana umowa-zlecenie, jeśli już...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 5. Data: 2004-10-08 19:54:17
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > A skąd, cholernie daleko jej do prawie-zatrudnienia.
    >
    > Prawie-zatrudnieniem jest oZUSowana umowa-zlecenie, jeśli już...
    nie da się ukryć, że w pewien sposób masz rację. ale wszystko zależy od
    punktu widzenia, jak zawsze

  • 6. Data: 2004-10-08 21:49:06
    Od: Witek <n...@p...pl>

    GeeRbiL wystawil Fakture VAT dnia 08 paź 2004, piszac:

    > Czy to po postu nie jest praca na lewo?

    Prawde mowiac chetnie pracowalbym bez dawania ciezko zarobionych pieniedzy
    ZUSowi, w zamian dostajac wiecej kasy. I tak zanim dojrzeje do emerytury,
    to ZUS z 3x upadnie, zbankrutuje itp.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 7. Data: 2004-10-09 06:01:22
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ZUSowi, w zamian dostajac wiecej kasy. I tak zanim dojrzeje do emerytury,

    Zamelduj to rodzicom i ich znajomym!!!!

    Józek

  • 8. Data: 2004-10-09 09:43:38
    Od: Witek <n...@p...pl>

    Józek wystawil Fakture VAT dnia 09 paź 2004, piszac:

    > Zamelduj to rodzicom i ich znajomym!!!!
    niestety taka prawda... ZUS upadnie i to zanim dojde do wieku emerytalnego.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 9. Data: 2004-10-09 18:32:48
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    > Józek wystawil Fakture VAT dnia 09 paź 2004, piszac:

    > niestety taka prawda... ZUS upadnie i to zanim dojde do wieku
    emerytalnego.

    Zus to nie tylko ubezpieczenie emerytalne - oczywiscie nie zycze ci tego ,
    ale mozesz
    np ulec jakiemus wypadkowi i potrzebowac dlugotrwalej rehabilitacji -sadzisz
    ze odlozylbys
    tyle pieniedzy aby obyc sie bez ZUSowej renty?
    pzdr

  • 10. Data: 2004-10-09 21:46:23
    Od: Witek <n...@p...pl>

    Przemek wystawil Fakture VAT dnia 09 paź 2004, piszac:

    > Zus to nie tylko ubezpieczenie emerytalne
    Poprawiam sie juz... Chodzilo mi o ZUS jako emerytury.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)