PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oszukany...

  • 1. Data: 2004-10-08 18:28:47
    Temat: Oszukany...
    Od: "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl>

    Witam
    Pracowałem prawie 2 miesiące jako barman, niestety przez te 2 miesiące nie
    było żadnej umowy chodż pracodawca obiecywał ze w najbliższym czasie będzie
    :)
    Po tym okresie sam się zwolniłem a mój szef jest mi jeszcze winny pensje za
    okres 2 tygodni. Oczywiście teraz mu się nie uśmiecha wypłacić pieniędzy.

    Czy w takim wypadku doniesienie do Panstwowej Inspekcji Pracy lub innego
    organu odpowiedniego może coś pomóc? Czy on dostanie jakąś kare? Czy ja
    powinienem się bać też?
    Bardzo proszę o odpowiedz.

    pozdrawiam
    GeeRbiL

  • 2. Data: 2004-10-09 08:08:36
    Temat: Re: Oszukany...
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    > Czy w takim wypadku doniesienie do Panstwowej Inspekcji Pracy lub innego
    > organu odpowiedniego może coś pomóc? Czy on dostanie jakąś kare? Czy ja
    > powinienem się bać też?
    > Bardzo proszę o odpowiedz.

    Raczej i pracodawca dostanie kare za zatrudnianie na czarno oraz Ty za prace
    na czarno.

    SLaw

  • 3. Data: 2004-10-09 08:19:39
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM> napisał

    > Raczej i pracodawca dostanie kare za zatrudnianie na czarno oraz Ty za
    prace
    > na czarno.
    O JEzu co za herezja... Nie ma kary dla pracownika za pracę na czarno.

    --
    mangha

    May we live long and die out!
    The Voluntary Human Extinction Movement
    http://www.vhemt.org/

  • 4. Data: 2004-10-10 09:50:14
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Złóż do Sądu Rejonowego Sądu Pracy właściwego ze względu na miejsce
    świadczenia pracy lub siedziby pracodawcy pozew o:
    ustalenie stosunku pracy,
    wypłatę wynagrodzenia za pracę.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-10-11 05:44:58
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Hi!

    mangha napisał(a):
    > Użytkownik "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM> napisał

    > prace

    > O JEzu co za herezja... Nie ma kary dla pracownika za pracę na czarno.

    Pod warunkiem, że nie było się zarejestrowanym w PUPie...

    3mcie się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/