PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasłyszane z korytarza... › Re: Zasłyszane z korytarza...
  • Data: 2003-12-09 17:46:41
    Temat: Re: Zasłyszane z korytarza...
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09 gru 2003, "Rafał" <k...@t...adresu.pl> zapodal(a):

    > Niestety, muszą Wam wystarczyć te informacje, które podałem.
    > I powinny one wystarczyć zresztą.

    Jedyna w miare miarodajna informacja z twojego posta, to to ze widziales
    firmowy smietnik. Reszta to rozmowy z korytarza (czego to sie na
    korytarzach nie slyszy, ja np slyszalem, ze pewien szef firmy X (nie
    mojej) jest gejem (w oryginale pedalem") i nie wyciagam z tego wniosku, ze
    wszyscy szefowie to pedaly), i przekonanie, ze skoro cvki tam leza to nie
    spelniaja wymagan i nie odpowiadaja wymaganym kwalifikacja, co jest IMHO
    bzdura.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.