PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasłyszane z korytarza... › Re: Zasłyszane z korytarza...
  • Data: 2003-12-09 15:15:51
    Temat: Re: Zasłyszane z korytarza...
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 08 Dec 2003 22:47:50 +0100, Piotrr wrote:

    > Boli Cię, że pracodawcy zatrudniają przyjezdnych z jakiegoś za...
    > wielkiego, a nie Ciebie? A czy jaśnie pan miastowy pomyślał choć raz,
    > że być może to jego własna zasługa, że "zamiata podłogę", na
    > dodatek za pensję daleką od średniej krajowej??? Ale nie, to przecież
    > niemożliwe. To wszystko ci przyjezdni, co to zjedzą coś ze śmietnika,
    > prześpią się pod mostem, a pracować pójdą za darmo, żeby tylko panu
    > miastowemu robotę
    > odebrać!

    Dopóki nie nisczą mi rynku - jest ok.
    Ale jak taki przyjedzie - "bo u was lepiej i mniej bezrobocia" a potem
    łasi się gdzie popadnie, aby tylko mieć dach nad głową... To ja dziękuję
    za współpracę i zaczynam narzekać.
    Zupełnie przy okazji - dzisiaj znalazłem informację w swojej firmie o
    zarobkach gościa po studiach. ŻENADA. Facet przyszedł i powiedział, że
    więcej mu nie trzeba i wystarczy ~1/3 średniej krajowej.
    I o czym tu mowa?

    Wzajemnie
    Rafał