PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków › Re: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
    From: "24latka" <2...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
    Date: Mon, 14 May 2007 21:59:55 +0200

    dokładnie skrzywił się,
    ja powim tak nie dajcie z siebie robić murzynów.
    Ja się nie pieszczę z pracodawcami i co parę miesięcy
    dostaję o 1000 zł więcej. Obecnie doszedłem
    do 6000brutto. Doświadczenia około mam 2 lata,
    23 i pół wiosny ;-) na karku. Miasto nie tak dobre jak Kraków.
    A jak moja skończy studia to i tak pewnie spakuję walizki heh.
    Po prostu mnie to wkuża jak ktoś pisze że 8 to dużo, dla kogoś
    z doświadczeniem. Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby mi odmówili podwyżki,
    naprawdę.
    Natomiast tak jestem dobrym programistą i zawsze robię wszystko
    co jest potrzebne tak jak powinno być zrobione. Oczywiście ciągle
    się przy tym uczę od bardziej doświadczonych.