PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w branzy gier komputerowych

  • 1. Data: 2005-07-21 08:49:32
    Temat: Zarobki w branzy gier komputerowych
    Od: KB <b...@w...pl>

    Witam,

    Ciekawi mnie, jak ksztaltuja sie zarobki w polskich firmach
    produkujacych/dystrybujacych gry komputerowe. Ile zarabia programista,
    ile markatingowiec?

    Pozdrawiam,
    KB

  • 2. Data: 2005-07-21 15:05:04
    Temat: Re: Zarobki w branzy gier komputerowych
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    kiedys nawet film o tym ogladalem
    nie pamietam jakie tam zarobki byly
    kokosow to z tego raczej nie maja
    bo ile to mozna kupic polskich oryginalnych gierek

  • 3. Data: 2005-07-21 15:49:23
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    > bo ile to mozna kupic polskich oryginalnych gierek

    bo ile można SPRZEDAĆ ! :-) chciałeś powiedzieć

    W Polsce jeszcze niewielu zajmuje się na poważnie grami, bo nikt nie kupi
    jak można ściągnąć z emula.
    Firmy, które siedzą w tym od lat (chyba głównie z US ) mogą sobie pozwolić
    na inwestowanie dużej kasy. "Troche się spiraci, ale co sprzeda to nasze"

  • 4. Data: 2005-07-21 16:32:06
    Od: "Piotr S." <GG#3501692@gg.pl>

    Użytkownik "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na inwestowanie dużej kasy. "Troche się spiraci, ale co sprzeda to nasze"

    Trzeba pisac gry na rynek globalny np. gra Painkiller jest tego przykladem.

    Piotrek ; GG# 3501692
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

  • 5. Data: 2005-07-22 08:45:52
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Thu, 21 Jul 2005 10:49:32 +0200, KB <b...@w...pl> wrote:

    > Witam,
    >
    > Ciekawi mnie, jak ksztaltuja sie zarobki w polskich firmach
    > produkujacych/dystrybujacych gry komputerowe. Ile zarabia programista,
    > ile markatingowiec?

    Witam,
    Byłem kiedyś na rozmowie w jednej z takich firm. Dla testera (zielonego,
    bez dośw.) proponowali 1000 zł brutto.

    Biod

  • 6. Data: 2005-07-24 16:36:40
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    KB wrote:
    > Ciekawi mnie, jak ksztaltuja sie zarobki w polskich firmach
    > produkujacych/dystrybujacych gry komputerowe. Ile zarabia programista,
    > ile markatingowiec?

    produkcja i sprzedaż to dwa zupełnie różna zajęcia.

    B.