PracaGrupypl.praca.dyskusje › Utrzymanie sieci u operatora - ile placa?

  • 1. Data: 2005-07-21 07:58:27
    Temat: Utrzymanie sieci u operatora - ile placa?
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

    Witam,

    Mam takie małe pytanie. Ile wypada sobie zawołać za pracę w charakterze
    utrzymaniowca sieci u operatora telekomunikacyjnego? Jestem swiezo
    upieczonym inzynierem, mam nawet doswiadczenie w branzy telekomuikacyjnej
    (praktyki, pol roku pracuje na etat), ale takich rzeczy jak na tym
    stanowisku nie robilem.
    Szczegółów pracy jeszcze nie znam, moim zadaniem bedzie utrzymanie radiowej
    sieci dostępowej i transportowej, prace na wysokosciach (wlazenie na maszty
    itp;)). Wymagana duza dyspozycyjnosc, pewnie sluzbowy samochod. Siedziba
    oddzialu miesci sie w wojewodzkim miescie.

    pozdr
    zasiu

  • 2. Data: 2005-07-21 08:43:15
    Temat: Re: Utrzymanie sieci u operatora - ile placa?
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    zasiu napisał(a):
> [...]
    > itp;)). Wymagana duza dyspozycyjnosc, pewnie sluzbowy samochod. Siedziba
    > oddzialu miesci sie w wojewodzkim miescie.

    i myślisz że to ty będziesz ustalać stawkę ? jest na rynku tylu
    fachowców z doświadczeniem zwolnionyc np. z Tepsy, że dziwił bym się
    gdybyś to ty decydował o zarobkach

    Pozdrawiam M.

  • 3. Data: 2005-07-21 09:42:55
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

    > i myślisz że to ty będziesz ustalać stawkę ? jest na rynku tylu
    > fachowców z doświadczeniem zwolnionyc np. z Tepsy, że dziwił bym się
    > gdybyś to ty decydował o zarobkach

    Tego akurat nie mozesz wiedziec;-)

    Ale ok, zapytam inaczej - na ile moge liczyc na takim stanowisku?

    pozdr
    zasiu

  • 4. Data: 2005-07-21 21:24:59
    Od: PZ <p...@m...com>

    zasiu napisał(a):

    > Tego akurat nie mozesz wiedziec;-)
    >
    > Ale ok, zapytam inaczej - na ile moge liczyc na takim stanowisku?
    >
    > pozdr
    > zasiu

    Witam

    napisz lepiej co to za operator szuka ludzi tzn do ktorego idziesz na
    rozmowe. GTS, Nextira? Nic innego mi nie przychodzi do glowy:(

    PZ

  • 5. Data: 2005-07-22 06:27:42
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

    > napisz lepiej co to za operator szuka ludzi tzn do ktorego idziesz na
    > rozmowe. GTS, Nextira? Nic innego mi nie przychodzi do glowy:(

    Pro-Futuro

    pozdr

  • 6. Data: 2005-07-22 18:05:27
    Od: PZ <p...@m...com>

    zasiu napisał(a):

    > Pro-Futuro
    >
    > pozdr

    Witam

    sorry, nie wiem

    PZ

  • 7. Data: 2005-07-22 19:26:54
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

    > sorry, nie wiem
    >
    > PZ

    A wiesz jak w GTS i Nextirze płacą?

    pozdr

  • 8. Data: 2005-07-22 21:08:25
    Od: PZ <p...@m...com>

    zasiu napisał(a):

    > A wiesz jak w GTS i Nextirze płacą?
    >
    > pozdr

    Witam

    Mniej wiecej wiem, ale po zadaniu takiego pytania na forum polegly twoje
    szanse na odpowiedz wprost:D

    Wiec odpowiedz bedzie: Rynkowo.

    PZ