PracaGrupypl.praca.dyskusje › zna ktos firme Alians ???

  • 1. Data: 2005-07-20 19:22:59
    Temat: zna ktos firme Alians ???
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Czy zna ktos firma Alians z Chorzowa i moze potwierdzic wiarygodność i
    zetelnosc jej uslog??
    Czy to moze zarabianie na naiwnosci??
    http://www.alians.info.pl/

    pozdrawiam
    xyloo

  • 2. Data: 2005-07-21 08:19:11
    Temat: Re: zna ktos firme Alians ???
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zna ktos firma Alians z Chorzowa i moze potwierdzic wiarygodno?ć i
    > zetelnosc jej uslog??
    > Czy to moze zarabianie na naiwnosci??
    > http://www.alians.info.pl/

    buaachaaa jeden telefon i pracuje dla nich 200 konsutantów - ci to mają
    dobrze opracowane PR :P

  • 3. Data: 2005-07-21 08:39:52
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zna ktos firma Alians z Chorzowa i moze potwierdzic wiarygodność i
> [...]

    Prasa pisze o ich kantach:
    http://www.serwisgospodarczy.pl/pl/42/42/art674.html
    "Tajemnicza firma ze Śląska kontaktuje się z drobnymi przedsiębiorcami z
    Podkarpacia i oferuje "załatwienie" bezzwrotnych dotacji ze środków Unii
    Europejskiej. Warunkiem jest... wpłata na rzecz firmy 120 zł. Podejrzani
    doradcy prawdopodobnie działają na szeroką skalę.
    - Ktoś przedstawiający się jako reprezentant firmy "Alians Fundusze
    Europejskie" z Chorzowa, zadzwonił do mojej firmy i zaoferował pomoc w
    uzyskaniu bezzwrotnej dotacji z funduszy europejskich. Miałaby ona być
    przeznaczona na przebranżowienie firmy albo jej modernizację. Możliwości
    uzyskania pieniędzy było według pracownicy AFE bardzo dużo - mówi
    właścicielka jednej z tarnobrzeskich firm (nazwisko do wiadomości
    redakcji).- Wszystko miała załatwić chorzowska firma. Warunkiem
    przystąpienia do ich programu miało być wpłacenie na konto AFE 120 zł. W
    zamian miałam otrzymać płytę CD zawierającą wszelkie formularze, biznesplan
    i pozostałe informacje. Chciałam zasięgnąć bliższych informacji, ale osoba
    informująca zbywała mnie tym, że ...wszystkie informacje są zawarte na
    płycie."

    Izba Przemyslowo-Handlowa z Krakowa ma na swojej stronie ostrzezenie przed
    nimi w czerwonej ramce:
    http://www.iph.krakow.pl/

    I.

  • 4. Data: 2005-08-04 13:21:44
    Od: Domin <d...@o...pl>

    On Thu, 21 Jul 2005 10:39:52 +0200, "Immona"
    <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> wrote:

    >Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    Dzisiaj zadzwonili do mojej mamy do apteki w Warszawie.
    Tylko tez sie zastanawiam czy to kanciarze czy nie.
> [...]
    >Europejskiej. Warunkiem jest... wpłata na rzecz firmy 120 zł. Podejrzani
    >doradcy prawdopodobnie działają na szeroką skalę.
    W tym artykule poza jednostkowym przypadkiem nic nie ma. Moze
    konsultant byl nowy i nie bardzo sie orientowal co i jak. Moze przez
    pomylke gdzies zaznaczyl nie tak jak trzeba i wyslali jednak swoje
    materialy.

    >Izba Przemyslowo-Handlowa z Krakowa ma na swojej stronie ostrzezenie przed
    >nimi w czerwonej ramce:
    >http://www.iph.krakow.pl/

    A oni obecnie maja na swojej ze nie maja z ta izba nic wspolnego i
    wrecz sa dla niej konkurencja, wiec mzoe jakas walka wewnatrzbranzowa
    ;)

    I tak nie zamierzam kozystac z uslug, ale moze ktos wie cos wiecej???
    Pozdrawiam
    Domin.

  • 5. Data: 2005-08-04 17:41:04
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > I tak nie zamierzam kozystac z uslug, ale moze ktos wie cos wiecej???

    osobiscie z nimi nie rozmawialem ale zakrecili mojego ojca. Naopowiadali mu
    ze moze dostac pieniadze wlasciwie na co tylko chce, tzn co sie zapytal ze
    potrzebuje to powiedzieli ze dostanie. Na pytania ze trzeba wypelniac i
    zgromadzic mase dokumetow i jak to zrobic odpowiadli ze wszystko pisze w ich
    poradnikach i wogole ze tam wszystko pisze jak zdobyc te pieniedze.
    Nie znam sie na tym zupelnie ale jak na moj gust to w jednje ksiazce jest
    zbiur formularzy dotyczacych wszystkich funuszy a w drugiej jakies
    instrukcje co wpisywac w odpowiednie pola formularzy do wszystkich
    funduszy - wyglada to na urzedowa instrukcje. Poniewaz funduszy jest bardzo
    duzo zrobila sie z tego ksiazka. Na plycie pdf-y z pustymi formulazami.
    Zadnych informacj czy tipsow _jak to skutecznie _ wypelniac i jakie
    dokumenty jeszcze zdobyc. Ponoc oferuja rowniez pomoc w wypelnianiu tych
    dokumento i dostrczaniu - nie wiem gdzie.

    Przyjzalem sie ich stronie i tym "poradnikom" i nie wzbudzili mojego
    zaufania. Dlatego szukalem jakis informacji.
    Wg mnie zyja z wciskania tych drukow ktore podobno sa ogolnodostepne. Nawet
    nie mam pewnosci czy sa aktualne.

    xylo