PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w Urzędzie Skarbowym

  • 11. Data: 2007-12-09 17:18:51
    Temat: Re: Zarobki w Urzędzie Skarbowym
    Od: Jacek Sztajnke <s...@N...wp.pl>

    Animka pisze:
    > W dniu 2007-12-09 15:27 aa pięknie wystukał/a:

    /* ciach */

    studia zaoczne?

  • 12. Data: 2007-12-09 17:29:58
    Od: "melitta" <n...@a...pl>

    Użytkownik "mb" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "aa" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dawno temu przez chwile bylem referentem w US i trzeba bylo miec wyzsze
    :-)
    > No, ale moze przez te 6 lat cos sie zmienilo :-)
    >
    > Ps. Ile wynosi teraz srednia premia kwartalna ?
    > Pamietam ze ja po pierwszej sie zwolnilem, taki bylem rozczarowany, w
    > szczegolnosci ze na rozmowie obiecywali duuzo wyzsza :-)

    Teraz to nie wiem, ale rok temu to było ok. 370pln. Oczywiście brutto.
    Trzyprocentówki były niespełna 500pln. Za to w ostatnim czasie
    (paździenrik/listopad 2007) przy awansach dali podwyżkę.... 100 pln brutto
    (tak, sto złotych). Pozostawię to bez komentarza.

    A tak na marginesie - te najwyższe stanowisko bez wyższego wykształcenia to
    się tyczy tylko nowo zatrudnianych. Osoby "zastałe" tylko po maturze mają i
    starszego ispektora.
    melitta

  • 13. Data: 2007-12-09 17:34:20
    Od: aa <a...@a...pl>

    Animka wrote:
    > W dniu 2007-12-09 15:27 aa pięknie wystukał/a:

    > A co z tymi co są już za starzy na studiowanie a za młodzi na emerytury?

    A w jakim państwie minimalny wiek emerytalny jest powyżej 100 lat?
    Bo OIDP to najstarszy absolwent otrzymał dyplom mając 98 wiosen :)

  • 14. Data: 2007-12-09 19:44:45
    Od: "mb" <f...@g...pl>

    Użytkownik "melitta" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Teraz to nie wiem, ale rok temu to było ok. 370pln. Oczywiście brutto.

    Hle,hle, nic sie nie zmienilo, w 2001 to byly zblizone pieniadze
    Pamietam ze ze wszystkim wychodzilem na jakies 1 tys netto :-(
    Zmarnowane kilka miesiecy zycia

  • 15. Data: 2007-12-11 08:21:45
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ok. 1850 brutto. To tylko pensja, są jeszcze dodatki - premie kwartalne,
    > trzyprocentówki i trzynastka. Ale generalnie są to marne pieniądze.

    co to sa trzyprocentówki ?
    :)

  • 16. Data: 2007-12-11 10:22:42
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > co to sa trzyprocentówki ?
    > :)

    Pwnie jakies slabe pifko (skandynawskie?) ;-)

  • 17. Data: 2007-12-11 22:05:54
    Od: "melitta" <n...@a...pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Pwnie jakies slabe pifko (skandynawskie?) ;-)

    Słabe tak :) ale nie piwko. Trzyprocentówki to skrót od trzyprocentowego
    funduszu nagród i oszczędności czy czegoś tam takiego. Generalnie wypłaty z
    tego tytułu za moich czasów były 2 razy w roku i też nie najlepsze - jakieś
    400pln tym razem netto. Generlanie szkoda zachodu na pracę w US, chodź
    nauczyć się można sporo.

    melitta