PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w Urzędzie Skarbowym › Re: Zarobki w Urzędzie Skarbowym
    From: "melitta" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w Urzędzie Skarbowym
    Date: Sun, 9 Dec 2007 18:29:58 +0100

    Użytkownik "mb" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fjgq87$ge5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "aa" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dawno temu przez chwile bylem referentem w US i trzeba bylo miec wyzsze
    :-)
    > No, ale moze przez te 6 lat cos sie zmienilo :-)
    >
    > Ps. Ile wynosi teraz srednia premia kwartalna ?
    > Pamietam ze ja po pierwszej sie zwolnilem, taki bylem rozczarowany, w
    > szczegolnosci ze na rozmowie obiecywali duuzo wyzsza :-)

    Teraz to nie wiem, ale rok temu to było ok. 370pln. Oczywiście brutto.
    Trzyprocentówki były niespełna 500pln. Za to w ostatnim czasie
    (paździenrik/listopad 2007) przy awansach dali podwyżkę.... 100 pln brutto
    (tak, sto złotych). Pozostawię to bez komentarza.

    A tak na marginesie - te najwyższe stanowisko bez wyższego wykształcenia to
    się tyczy tylko nowo zatrudnianych. Osoby "zastałe" tylko po maturze mają i
    starszego ispektora.
    melitta