PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki, Oracle, Trójmiasto

  • 1. Data: 2008-06-26 18:51:23
    Temat: Zarobki, Oracle, Trójmiasto
    Od: "Mims" <m...@a...pl>

    Witam
    Jakiego rzędu zarobki są w tej chwili możliwe do osiągnięcia w Trójmieście,
    na stanowisku programisty czy developera czy cuś w ten deseń, a uściślając
    chodzi o Oracle i oraclopodobne rzeczy?
    Zakładamy kilkuletnie doświadczenie. Zastanawiam się nad przesieniem nad
    morze z naszej stolicy, i nie do końca wiem czego mogę oczekiwać.
    Bo być może nie ma to sensu :)
    Mims

  • 2. Data: 2008-06-26 21:00:19
    Temat: Re: Zarobki, Oracle, Trójmiasto
    Od: "Natalia" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Mims" <m...@a...pl>:
    > Jakiego rzędu zarobki są w tej chwili możliwe do osiągnięcia w
    > Trójmieście, na stanowisku programisty czy developera czy cuś w ten deseń,
    > a uściślając chodzi o Oracle i oraclopodobne rzeczy?

    Na pewno niższe niż w stolicy, od nas duzo osob wlasnie sie tam
    przeprowadzilo, u nas zarobki - max 8-10 brutto

  • 3. Data: 2008-06-27 12:56:05
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    "Natalia" <n...@g...pl> wrote in news:g4100p$f6e$1@news2.task.gda.pl:

    > Na pewno niższe niż w stolicy, od nas duzo osob wlasnie sie tam
    > przeprowadzilo, u nas zarobki - max 8-10 brutto

    znajmoy zarabia ok 12 000 brutto, developer Oracle

  • 4. Data: 2008-07-23 08:24:40
    Od: "Rybak" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> napisał(a):

    > znajmoy zarabia ok 12 000 brutto, developer Oracle

    10-12K brutto dla developera Oracle?? Gdzie tyle placa jesli mozna wiedziec? :)

  • 5. Data: 2008-07-23 09:32:16
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    mierzvoj wrote:

    > znajmoy zarabia ok 12 000 brutto, developer Oracle
    A ja znam ludzi ktorzy paraja sie deweloperka oracle + jee i zarabiaja
    po 2500zl - 3500zl netto