PracaGrupypl.praca.dyskusje"Zarobki MCSE"... linux? › Re: "Zarobki MCSE"... linux?
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Zarobki MCSE"... linux?
    Date: Thu, 10 Jun 2004 12:13:23 +0200

    "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> wrote in message
    news:ca7jgp$pog$1@atlantis.news.tpi.pl...
    <cut>
    > http://www.dlt.com/redhat/training-rhce.asp
    <cut>
    Dziwne jakies to zestawienie. Nie wykluczone, ze RHCE jest lub bedzie
    faktycznie liczacym sie certem, chocby z tego powodu, ze powazne firmy z
    branzy, ja chciazby IBM, zaczynaja lansowac te platforme, a instalacja
    systemu na maszynach typu xSeries335 pzypomina instalacje windy, tak jest
    napchany sterownikami, sztandarowe produkty tez sa juz przeniesione na
    RedHata. Natomiast dziwi mnie, ze w tym zestawieniu nie znalazly sie
    certfikaty systemow unixowych (np w Anglii rzadzi Solaris, w USA AIX i OS400
    maja sie bardzo dobrze), a zamiast tego zmieszano Cisco z systemem
    operacyjnym i wcisnieto jeszcze jakies pierdoly typu A+. Nie zwracalbym
    zatem na to uwagi, poniewaz jesli porownuje sie certa z RH z A+ (ktory jest
    znacznie nizej oceniany niz glupie MCP), to znaczy, ze to zestawienie nie
    jest do konca sensowne. Byc moze jest on bardzo popularny, ale to nie
    znaczy, ze ma sensowna wartosc.
    pozdrawiam
    /p