PracaGrupypl.praca.dyskusje"Zarobki MCSE"... linux? › Re: "Zarobki MCSE"... linux?
    From: slimak <s...@U...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Zarobki MCSE"... linux?
    Date: Wed, 09 Jun 2004 22:32:57 +0200

    > Ja zdałem najpierw RHCT z Red Hata 9.0 i potem RHCE z Red Hat Enterprise
    > Linuxa 3.0. Jeśli chodzi o wartość tego certyfikatu - to jest ona bardzo
    > wysoka, tu masz linki :

    hmm a to mozna sobie wybrac z jakiej wersji? hmm a co teraz bo jest
    fedora to z czego sie zdaje?

    > http://www.dlt.com/redhat/training-rhce.asp

    hmm ciekawe mct nisko cos wyladowal :/

    > cena certyfikacji jest niebagatelna (aktualnie OIDW 550 USD).

    dokladnie - juz bym sie zdecydowal na podejscie do egzaminu ale jednak
    koszta sa na ta chwile dla mnie astronomiczne dlatego tez zbieram
    informacje czy warto

    > Co do pisania o nim per "certyfikacik" to - tak jak w przypadku każdego
    > "mocnego" certyfikatu IT - proponuję, żebyś najpierw go zdał, a potem
    > będziesz pisał nie "certyfikat", tylko "certyfikacik". :-). Ewentualnie
    > - bo jak już go zdasz, to nie będziesz tak pisał. :-) Albo może
    > będziesz, nie wiem ...

    wiesz tutaj nie masz racji ja zawsze pisze w ten sposob - wyluzuj nie
    mialem nic zlego na mysli.

    > To właściwie tyle.

    dzieki za odpowiedz.

    A przy okazji jesli mozesz to napisz mi co sadzisz o cisco? Warto pojsc
    na kurs i pozniej CCNA?
    Tak dopytuje bo chodze na uczelnie gdzie mam ekonomie z informatyka i
    niestety tej informatyki nie jest zbyt duzo a pozatym jej poziom no coz
    pozostawia troche do zyczenia - o ile linuxa poznalem na mojej domowej
    sieci juz dosc dobrze i jestem w stanie podejsc do tego rhct na poczatek
    to cisco sie sam nie naucze - brak urzadzen :/ (sa emulatorki ale to nie
    to samo)
    Jesli chodzi o M$ to mam juz 70-210 zdany i coz... hmm mimo ze sie sam
    uczylem to z tego co ogolnie obserwuje to kolejne nie maja sensu bo
    praktycznie wiekszosc pytan jest na sieci i te certyfikaty traca wartosc.