PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarób na swojej pracy dyplomowej !!!

  • 1. Data: 2003-09-25 12:32:57
    Temat: Zarób na swojej pracy dyplomowej !!!
    Od: "Dominik" <n...@p...com>

    Jeśli chcesz zarobić na swojej pracy dyplomowej, licencjackiej,
    magisterskiej, lub innej to "wynajmij" mi ją a ja zapłacę Ci 30% z pieniędzy
    jakie na niej zarobię.

    Jeśli masz znajomych, którzy pisali prace dyplomowe, licencjackie,
    magisterskie lub inne, namów ich, żeby mi ją "wynajęli" a ja zapłacę im 30%
    a Tobie 10% z pieniędzy jakie na niej zarobię.

    Jeśli chcesz sobie poczytać na ten temat to zapraszam na www.e-dyplom.com

    Jeśli nie chcesz czytać a jesteś zainteresowany to napisz do mnie na
    domin(małpa)zyx.pl

    Dominik

  • 2. Data: 2003-09-25 12:39:48
    Temat: Wynocha spamerze !!!
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

  • 3. Data: 2003-09-25 13:01:58
    Temat: Re: Zarób na swojej pracy dyplomowej !!!
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    > Jeśli chcesz zarobić na swojej pracy dyplomowej, licencjackiej,
    > magisterskiej, lub innej to "wynajmij" mi ją a ja zapłacę Ci 30% z
    pieniędzy
    > jakie na niej zarobię.

    O ile dobrze pamietam, to toczyla sie tutaj kiedys dyskusja na temat praw
    autorskich dotyczacych magisterek itp. I wynikalo z niej, ze po zlozeniu i
    obronie pracy prawa przechodza na uczelnie. Jesli tak jest rzeczywiscie, to
    to co proponujesz jest nielegalne - chcesz handlowac towarem, ktory nie
    nalezy ani do Ciebie ani do tego, od kogo chcesz go "wynajac".

    Nie mowiac juz o tym, ze nieuczciwe - ktos przez pol roku siedzial nad
    ksiazkami, prowadzil badania a Ty chcesz mu za to laskawie odpalic 30%?

    Poza ty wszystkie prace mozna ogladac _za darmo_ w bibliotekach
    wydzialowych:))

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 4. Data: 2003-09-25 13:13:27
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Nie mowiac juz o tym, ze nieuczciwe - ktos przez pol roku siedzial nad
    > ksiazkami, prowadzil badania a Ty chcesz mu za to laskawie odpalic 30%?

    To o 30 % wiecej niz jakby tej pracy mu nie udostepniac ;)

    MarcinP

  • 5. Data: 2003-09-25 13:36:36
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To o 30 % wiecej niz jakby tej pracy mu nie udostepniac ;)

    Ale 70% mniej niz gdyby samemu to opublikowac i okazywac za oplata:))

    Aga

  • 6. Data: 2003-09-25 15:41:59
    Od: "misiczka" <U...@w...pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O ile dobrze pamietam, to toczyla sie tutaj kiedys dyskusja na temat praw
    > autorskich dotyczacych magisterek itp. I wynikalo z niej, ze po zlozeniu i
    > obronie pracy prawa przechodza na uczelnie.

    Całe życie mi powtarzano, że prawa autorskie są niezbywalne.
    Można jedynie udostępnić komuś prawa autorskie do swojej pracy.

    pozdrawiam cieplutko
    misiczka z Wrocławia

    --
    Prawda działa jak gorzkie wino: jest przykra w smaku,
    lecz dobrze wpływa na trawienie

  • 7. Data: 2003-09-25 21:33:45
    Od: "card []" <c...@t...fr.pl>

    Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Całe życie mi powtarzano, że prawa autorskie są niezbywalne.
    > Można jedynie udostępnić komuś prawa autorskie do swojej pracy.

    dobrze Ci powtarzano, tylko, ze tutaj prawa autorskie naleza na uczelni,

    --
    C[]

  • 8. Data: 2003-09-26 09:06:36
    Od: "Janiol" <j...@z...polsl.gliwice.pl>

    > dobrze Ci powtarzano, tylko, ze tutaj prawa autorskie naleza na uczelni,

    oj chyba nie jest tak, przynajmniej na Politechnice Śląskiej. Przed obrona
    kazdy dyplomat dosteje karteczke odnosnie praw autorskich ktora moze
    podpisac badz nie.

  • 9. Data: 2003-09-26 10:14:24
    Od: "card []" <c...@t...fr.pl>

    In Janiol <j...@z...polsl.gliwice.pl> typed:

    > oj chyba nie jest tak, przynajmniej na Politechnice Śląskiej. Przed obrona
    > kazdy dyplomat dosteje karteczke odnosnie praw autorskich ktora moze
    > podpisac badz nie.

    fakt, moze sie zle wyrazilem, praca nalezy do uczelni a prawa autorskie do
    autora, z tym, ze czesto wspolautorem jest promotor, a czasami uczelnia

    co nie zmienia faktu, ze pracy sprzedac nie mozna

    --
    C[]

  • 10. Data: 2003-09-26 13:21:16
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "card []" <c...@t...fr.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > autora, z tym, ze czesto wspolautorem jest promotor, a czasami uczelnia
    >
    > co nie zmienia faktu, ze pracy sprzedac nie mozna

    Samo sprzedawanie pracy nie musi być moralnie, etycznie i prawnie złe. Praca
    dyplomowa moze być dziełem użytkowym i grzech byłoby schować ją w archiwum.
    Złe jest to, ze jakieś jełopy za pare złotych kupują sobie wyższe
    wykształcenie (skoro po 5 latach nauki nie potrafią sami, czesto dość
    prostej rzeczy jaką jest praca dyplomowa, napisać). Ten co pośredniczy w tym
    wszystkim, no cóż...jak nie on to będzie inny.