PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarabianie przez internet › Re: Zarabianie przez internet
  • Data: 2002-11-29 19:44:04
    Temat: Re: Zarabianie przez internet
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Prosze o informacje o firmach płacących za odbieranie maili i za surfowanie.
    > Chcesz zobaczyć jakie ja polecam www.kulketasz.republika.pl
    >
    > --

    CZOŁEM.
    ZWIĄZAŁEM SIĘ OSTATNIO ZE SKLEPEM INTERNETOWYM. FIRMA MA W SWOIM ASORTYMENCIE
    10000 ARTYKUŁOW (OD SPOŻYWKI PO ELKTRONIKĘ). ZAKŁĄDAJĄ CI TWOJA STRONĘ WWW Z
    ASORTYMENTEM SKLEPU. SAM ROBISZ ZAKUPY PO DOBRYCH CENACH Z MOŻLIWOŚCIĄ
    BEZPŁATNEJ DOSTAWY KURIEREM, ORAZ JESTEŚ DYSTRYBUTOREM ARTYKUŁÓW SKLEPU. OD
    KAŻDEJ WYDANEJ ZŁOTÓWKI NALICZANE SĄ PUNKTY KTÓRE Z KOŃCEM KAŻDEGO MIESIĄCA
    ZAMIENIANE SĄ NA WYNAGRODZENIE DLA CIEBIE. JESTEM W TYM OD NIEDAWNA, ALE
    MOBILZUJE MNIE TO ŻE POZNAŁEM OSOBY KTÓRE NAPRAWDĘ DOBRZE NA TYM WYCHODZĄ.
    TRZEBA PRÓBOWAĆ WSZYSTKIEGO W TYCH TRUDNYCH CZASACH. WIĘCEJ INFO MOGĘ UDZIELIĆ
    MAIL'EM: g...@w...pl
    Pozdrawiam.