PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakres obowiazków???

  • 1. Data: 2005-12-08 18:40:24
    Temat: Zakres obowiazków???
    Od: "Paweł Pracki" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Czy sporzadzanie przez pracodawcę dokumentu podpisanego następnie przez
    pracownika zawierającego zakres obowiązków pracownika, wynika z prawa pracy,
    czy jest to tylko praktyka stosowana przez pracodawców w/g uznania?
    Jak to się ma do zatrudnienia, w okresach: próbnym, na czas okreslony, na
    czas nieokreslony ?
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2005-12-08 19:27:22
    Temat: Re: Zakres obowiazków???
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    zakres obowiazków, to nic innego jak spisanie czynności jakie pracownik ma
    wykonywać.
    taki okólnik powodujący, że pracodawca i pracownik wiedzą za co będzie
    rozliczana praca.
    Forma zatrudnienia w tym przypadku nie ma znaczenia
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-09 00:07:24
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dna1gq$6f6$2@inews.gazeta.pl gromax
    <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> pisze:

    > zakres obowiazków, to nic innego jak spisanie czynności jakie pracownik ma
    > wykonywać.
    > taki okólnik powodujący, że pracodawca i pracownik wiedzą za co będzie
    > rozliczana praca.
    Dodam, że ma duży związek z przepisami prawa pracy i w niewielkim stopniu
    może być wykładnikiem widzimisię pracodawcy.

    > Forma zatrudnienia w tym przypadku nie ma znaczenia
    Tak jest.

    Jotte

  • 4. Data: 2005-12-09 10:47:47
    Od: g e y b <g...@p...com>

    U mnie w firmie zakres obowiązków był ustalany "na gębę", jak większość
    innych rzeczy. Mam nadzieję, że w następnej pracy będzie juz dokładniej
    określone, co do kogo należy.

    g.