PracaGrupypl.praca.dyskusje › Złożenie wypowiedzenia

  • 1. Data: 2005-12-08 16:54:44
    Temat: Złożenie wypowiedzenia
    Od: "strażnik" <p...@N...eu.org>

    Witam,

    jestem zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony (6 miesięcy) z
    dwutygodniowym okresem wypowiedzenia.

    Czy dobrze rozumuję?

    Składam jutro wypowiedzenie [nie musi być uzasadnienia], a okres dwóch tygodni
    zaczyna biec w najbliższy poniedziałek.

    Jako datę rozpoczęcia wypowiedzenia wstawiam poniedziałek a jako zakończenia
    sobotę.

    Mam jeszcze pytanie co z urlopem? Mam sobie wyliczyć ile mi się należy i wpisać
    na wypowiedzeniu, że proszę o udzielenie mi urlopu czy porozmawiać z szefem i
    wysłuchać jego decyzji <urlop czy ekwiwalent>?

    Pozdrawiam serdecznie,
    strażnik
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl