PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozliczanie delegacji

  • 1. Data: 2005-12-08 19:27:34
    Temat: Rozliczanie delegacji
    Od: "Archi" <i...@o...pl>

    Mam pytanie, chodzi o sposoby rozliczania delegacji służbowych (krajowych).
    Wiem, że różnie to bywa w firmach jedni każą wypisywać delegacje za każdy
    wyjazd, inni rozliczają to jakoś "zbiorczo" (bez wypełniania codziennie
    papierków).
    Jakie są prawne podstawy tych możliwości - chodzi mi o tą drugą opcję, dużo
    jeżdżę (właściwie to prawie tylko jeżdżę) i każdorazowe pisanie papierków,
    zgłaszanie tego do ksiegowości itp. jest wielce kłopotliwe.
    Poproszę o jakieś artykuły, paragrafy itp.

  • 2. Data: 2005-12-09 11:29:06
    Temat: Re: Rozliczanie delegacji
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/8/2005 8:27 PM, Archi wrote:

> [...]
    > zgłaszanie tego do ksiegowości itp. jest wielce kłopotliwe.
    > Poproszę o jakieś artykuły, paragrafy itp.

    To jest kłopotliwe - bo jest kłopotliwe w sposób celowy, by utrudnić
    wypłacanie pieniędzy pracownikom z firmy, z pominięciem ZUS.

    Wiele firm wolałoby przeznaczyć jakąś kwotę na podróze służbowe, czy
    wyznaczyć dietę według własnego uznania - niestety nie jest to możliwe.

    Pzdr: Witek