PracaGrupypl.praca.dyskusje › [zarobki] ksiegowy funduszy emerytalnych

  • 1. Data: 2005-12-08 16:19:02
    Temat: [zarobki] ksiegowy funduszy emerytalnych
    Od: "zpos " <e...@W...gazeta.pl>

    kapitał zagraniczny...
    ile mogę krzyknąć, by nie zniechęcić pracodawcy i nie za tanio się sprzedać?
    doświadczenie żadne, ang średnio...

  • 2. Data: 2005-12-08 16:20:05
    Temat: Re: [zarobki] ksiegowy funduszy emerytalnych
    Od: "zpos " <e...@N...gazeta.pl>

    zpos <e...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > kapitał zagraniczny...
    > ile mogę krzyknąć, by nie zniechęcić pracodawcy i nie za tanio się sprzedać?
    > doświadczenie żadne, ang średnio...

    zapomniałem o mieście (jak by to miało znaczenie)-> Warszawa

  • 3. Data: 2005-12-08 16:23:50
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > doświadczenie żadne, ang średnio...

    Nie wiele.

  • 4. Data: 2005-12-08 16:36:12
    Od: "zpos " <e...@N...gazeta.pl>

    HERAKLES <h...@b...pl> napisał(a):

    > Nie wiele.

    w pracy też udzielasz tak konkretnych i dokładnych odpowiedzi? ;]

  • 5. Data: 2005-12-09 09:08:13
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Thu, 8 Dec 2005 16:19:02 +0000 (UTC), zpos napisał(a):

    > kapitał zagraniczny...
    > ile mogę krzyknąć, by nie zniechęcić pracodawcy i nie za tanio się sprzedać?
    > doświadczenie żadne, ang średnio...

    1500 brutto, nie napisales czy masz studia, ale prawde mowiac nie sadze,
    zeby Cie przyjeli. O ile brak doswiadczenia mozna zrozumiec, o tyle
    angielski powinienes miec opanowany niezle skoro to fund. zagr. no chyba,
    ze wymagany jest inny jezyk, ktory swietnie znasz.

    Normalnie mysle, ze bylo by to 1200 ale ze wzgledu na Warszawe to z 1500
    mysle dzadza.

    Adam

  • 6. Data: 2005-12-09 10:15:55
    Od: "zpos " <e...@N...gazeta.pl>

    Adam <d...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > ze wymagany jest inny jezyk, ktory swietnie znasz.
    >
    > Normalnie mysle, ze bylo by to 1200 ale ze wzgledu na Warszawe to z 1500

    LOL

    chłopie! ja ze swoimi papierami to za 2500 netto z łóżka nie wstaję; nawet
    nie wiesz, jakie tam wymagania były...

  • 7. Data: 2005-12-09 12:53:50
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Fri, 9 Dec 2005 10:15:55 +0000 (UTC), zpos napisał(a):

    > LOL
    >
    > chłopie! ja ze swoimi papierami to za 2500 netto z łóżka nie wstaję; nawet
    > nie wiesz, jakie tam wymagania były...

    Ja nie wiem jakie masz papiery bo sie nie raczyles pochwalic a zadasz
    "konkretnych i dokladnych odpowiedzi"

    Z tego co napisales wynika tylko tyle, ze masz cytuje:"doświadczenie żadne,
    ang średnio... " czyli cos jak wiekszosc ludzi po ogolniaku. Sprezycyzuj
    bardziej swoje kwalifikacje to pewnie doczekasz sie konkretniejszej
    odpowiedzi.

    Adam

  • 8. Data: 2005-12-11 19:20:38
    Temat: Re:[ort] [zarobki] ksiegowy funduszy emerytalnych