PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakaz konkurencji › Re: Zakaz konkurencji
  • Data: 2002-12-08 13:07:10
    Temat: Re: Zakaz konkurencji
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 07 Dec 2002 23:05:26 +0100, Tomasz Walkowiak wrote:

    > Czy w takiej sytuacji, pracodawca moze powiedziec,
    > ze zapisy "Umowy o zakazie" co prawda juz nie obowiazuja,
    > ale obowiazuje mnie zapis wynikajacy z "Umowy o prace"
    > w ktorej jak napisalem powyzej, tez znalazl sie punkt o zakazie,
    > ktory w zaden sposob nie odnosil sie do osobnej Umowy ?

    Jest ustalone minimalne odszkodowanie w przypadku zakazu
    konkurencj (o ile pamiętam 25% płacy). Jeżeli czujesz że były
    pracodawca próbuje cie zrobić na szaro to po cichu poczekaj miesiąc
    - jeżeli nie dostaniesz odszkodowania to automatycznie przestanie
    obowiązywać ten zakaz a ty będziesz w 100% wolny (i to "na wniosek"
    pracodawcy).

    Rygel