PracaGrupypl.praca.dyskusjeZacznij wlasny domowy interes!!! › Re: Zacznij wlasny domowy interes!!!
  • Data: 2006-07-08 15:36:59
    Temat: Re: Zacznij wlasny domowy interes!!!
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):

    > ale ja nie szukam piramidy a sposobów na ZAROBEK do czego zachęca mnie
    > ogłoszeniodawca, niestety wstępne przyjdzenie się sprawie obnażyło
    > rozbieżności :(

    Zeby zarobic musisz ROZPOCZĄĆ piramidę. Moze to byc "na żywca" czyli
    klasyczny łańcuszek św. Antoniego - niech ludzie po prostu wpłacają Ci
    kasę. Możesz też do każdej transakcji dołączać jakiś pseudotowar (np.
    "raporty") - wtedy możesz próbować ukryć przed co głupszymi (a
    podejrzewam sporo ich jest) fakt "inwestowania" w piramidę. Do tego
    trochę marketingowego bełkotu i startujesz. Dopóki ktoś nie poinformuje
    o Twojej działalności policji może uzbierasz trochę kasy :)