PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Date: Fri, 19 Jan 2007 17:58:51 +0100

    Stokrotka napisał(a):
    > Dziś wypełniając mozolnie formularz do Strasburga
    > przeczytałam pierwszy raz protokół z zatrzymania mnie.

    Przeczytałaś 3 tygodnie (słownie: trzy tygodnie) po zatrzymaniu!?

    > Doczytałam się w nim, że
    > !!!!!!!!!!!!!!!
    > Czynnośc zakonczono o 14:40 29-12-2006
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!
    > Faktycznie wypuszczono mnie prawie dobę później.

    Już wiem dlaczego. Zaczęłaś czytać w 2006 roku, a skończyłaś 19.01.2007
    r. Pewnie ci "stara ortografia" utrudnia czytanie w normalnym tempie. W
    dodatku nie rozumiesz tego co czytasz (to pewnie też wina "starej"
    ortografii).

    Masz napisane wyraźnie: "Czynnośc zakonczono o 14:40 29-12-2006 "
    Czyli zakończono _czynność_zatrzymania_ , a nie czynność zatrzymania i
    zwolnienia.

    <cytat
    http://www.podlaska.policja.gov.pl/PP/data/kr/zatrzy
    manie/side_2.html>
    Zatrzymanie ustaje w momencie:
    1. zwolnienia zatrzymanego, które powinno nastąpić wraz z ustaniem
    przyczyn zatrzymania, przy czym za godzinę zwolnienia przyjmuje się
    godzinę wymienioną w rubryce "3" nakazu zwolnienia lub godzinę
    wy­stawienia nakazu, jeżeli w rubryce "3" figuruje adnotacja: "zwolnić
    natychmiast",
    </cytat>

    Czyli wypuszczono cię dobę później na podstawie _nakazu_zwolnienia_, a
    nie na podstawie protokołu z zatrzymania.

    > Przez dobę policjanci z komisariatu na Grenadierów przetrzymywali
    > mnie całkiem nielegalnie, bandycko, było to zwyczajne porwanie z
    > uwięzieniem , którego celem było zabójstwo.

    To poważny zarzut. Ale w świetle tego, że nawet nie chciało ci się
    napisać zażalenia (bo byłaś zmęczona, jak wynika z dkokumentu
    http://img465.imageshack.us/my.php?image=decyzjacbkx
    9.png, osobiście
    przez ciebie zeskanowanego
    <cytat stoktotka>
    Powiedziano mi, że na złożenie zażalenia mam 7 dni, więc powiedziałam, że
    napiszę w ciągu 7 dni na pewno, a oni napisali, ze skoro nie napisałam
    zażalenia na zatrzymanie, to mam siedzieć.
    </cytat stokrotka>)
    to chyba tak strasznie nie było...
    i w zarządzeniu jest to wyjaśnione: chęć złożenia zażalenia to nie jest
    zażalenie.

    <cytat ze strony podanej wyżej>
    Jeżeli osoba zatrzymana oświadczyła, że chce wnieść zażalenie na
    zatrzymanie, należy niezwłocznie udostępnić jej papier i środek piszący
    oraz zapewnić warunki umożliwiające ułożenie zażalenia. Zażalenie
    powinno zawierać czas jego sporządzenia (datę i godzinę) oraz podpis
    osoby zatrzymanej, o czym należy tę osobę pouczyć. W razie zignorowania
    tego polecenia datę i godzinę sporządzenia zażalenia odnotowuje
    policjanci poniżej sporządzonej przez osobę zatrzymaną treści.
    </cytat>

    > A Ziobro z Dornem tę mafię hroni.

    no, skoro "hroni" to faktycznie trzeba się bać

    pozdr.
    Piotr