PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, formularz punkt IV
  • Data: 2007-01-21 16:48:26
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, formularz punkt IV
    Od: " Stokrotka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (proszę nie brać ze mnie przykładu, bo ja żadnej sprawy
    w Straburgu nie wygrałam i nie jestem prawnikiem,
    nie wiem czy klasyfikacja jest poprawna).

    IV.
    16.
    Orzeczenia dotyczace punktów 5 i 6 ( z częsci III.15 tego
    formularza)
    Sąd Okręgowy w Warszawie Wydział XXI Pracy &#8211; oddalenie skargi
    na naruszenie prawa do rozpoznania sprawy bez nieuzasadnionej
    zwłoki- nadane xxxxxxxx 2005 .
    Skarga do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka i przesłanie
    faksem w/w decyzji sądu okręgowego, w dniu otrzymania tej
    decyzji tj. xxxxxxxxxx o xxxxxx.
    Odpowiedź Europejskiego Trybunału Praw Człowieka z dnia
    xxxxxxx i drugie z xxxxxxxxxx, w której czytam:
    &#8222;...nie wykorzystała Pani środków odwoławczych przewidzianych
    prawem wewnętrznym, ponieważ nie wniosła Pani skargi na
    naruszenie prawa do rozpatrzenia sprawy bez nieuzasadnionej
    zwłoki na podstawie przepisów ustawy...&#8221; co jest nieprawdą.

    17.
    Ministerstwa Sprawiedliwości &#8211; odpowiedź z dnia xxxxxx.
    Sądu Okręgowego wiele decyzji, na ostatnie moje pismo
    otrzymane przez sąd okręgowy xxxxxxxx sąd okręgowy
    nie odpowiedział, a moją skargę przesłał z powrotem
    do sądu rejonowego.
    Rzecznika Praw Obywatelskich, odpowiedzi (xxxxx,xxxx, xxxxx).
    Na ostatnie moje pismo (ale tylko do wiadomości)
    otrzymane przez rzecznika xxxxx, dotąd nie otrzymałam
    odpowiedzi.
    Państwowa Inspekcja Pracy (xxxxx i wcześniej xxxxx).
    Sądu Rejonowego bardzo wiele pism, całe akta sprawy.

    Brak rozpatrzenia odwołań przez sąd wyższej instancji
    (punkt 6). Wielokrotnie w tej sprawie.
    Ostatnie odwołanie Sąd Okręgowy otrzymał xxxxxx
    i nie rozpatrując tego odwołania, przesłał je do sądu
    rejonowego nie powiadamiając mnie o tym.

    18.
    Nie są mi znane inne skuteczne środki odwoławcze,
    oprócz samosądu.
    ______________________
    formularz punkt IV,Część dotycząca zatrzymania

    16.
    1. Na bezprawne uwięzienie, znęcanie, zmuszanie do podpisania
    nieprawdy, dawanie gazetki pornograficznej (punkty 1,2,7,8)
    NIE MA ŚRODKA ODWOŁAWCZEGO, bo fakty te już zaszły i
    odwołanie nie miało by sensu. Tego co się już stało
    nie można, nie da się cofnąć. Ja teraz nie jestem
    zaaresztowana więc nie jest możliwe uwolnić mnie.
    2. Bezprawne zabranie odcisków (punkt 3) - xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    3.Zabranie mi wniosku o ksero 2 stron (punkt 4) - xxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxx.

    17.
    Wysłałam xxxxxxxxx skargę do prezydenta, premiera,
    prokuratora generalnego, prymasa. xxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

    18. Nie znam.