PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
  • Data: 2007-01-18 22:15:27
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś wypełniając mozolnie formularz do Strasburga
    przeczytałam pierwszy raz protokół z zatrzymania mnie.
    Doczytałam się w nim, że
    !!!!!!!!!!!!!!!
    Czynnośc zakonczono o 14:40 29-12-2006
    !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Faktycznie wypuszczono mnie prawie dobę później.
    Jest wielu świadków tego jak mnie wypuszczano,
    a w celi nie byłam sama.
    Jak tylko wyślę skargę do Strasburga wskanuję to pismo i udostępnie.

    Przez dobę policjanci z komisariatu na Grenadierów przetrzymywali
    mnie całkiem nielegalnie, bandycko, było to zwyczajne porwanie z
    uwięzieniem , którego celem było zabójstwo.

    Moja reakcja , skargi po przypadkowych ludzi uratowały mi życie.
    Kierował tym policjant o imieniu Wojciech ,
    który mnie przesłuchiwał w dniu następnym
    i prawdopodobnie ma na nazwisko Więckowski (z decyzji = braku decyzji) sądu.

    A Ziobro z Dornem tę mafię hroni.