PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
  • Data: 2006-12-31 15:04:02
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "@ndre" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości
    news:45977da0$0$17972$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Bardzo śmieszny ostatni punkt. Ja też niestety coś wiem o pracy naszego
    > "aparatu przymusu i sprawiedliwości" i jego standardach postępowania. Nie
    > życzę Tobie spotkania z polską policją w jej podstawowej formie. I
    > niezależnie od oceny postaci stokrotki, wszelkie poparcie dla metod naszej
    > bogobojnej policji i sądownictwa obraca się przeciw nam wszystkim. My też
    > możemy być pewnego dnia ofiarami polskiej sprawiedliwości. Ale wtedy
    > proszę przypieprzających stokrotce o cierpienie w milczeniu.
    >
    > camel[OT]
    >
    > --
> [...]

    Na temat polskiej "sprawiedliwości" to ja mam lepszy przykład.
    Złożyłem wniosek do sądu w sprawie spadku po mojej Babci,
    a nieistniejący spadek dostałem po nieistniejącej osobie.
    I żeby było śmieszniej od kilku użeram się z US w sprawie podatku
    od tego spadku.
    Dlatego to co napisała "stokrotka" wydaje mi się troczę śmieszne.
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    @ndre