PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za starzy aby pracowac!

  • 31. Data: 2010-08-26 11:08:51
    Temat: Re: Za starzy aby pracowac!
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-25 20:25, jurajski Jaskiniowiec pisze:

    > No tak - pracodawca sam przyszedl do Ciebie i blagal na kolanach, bys u
    > niego laskawie raczyl pracowac. Prawdopodobnie, jak byles jeszcze
    > plemnikiem, pracodawcy bili sie o Ciebie w piaskownicach...

    Chyba się mylisz. Pracodawca nie przychodzi do Jotte. To jeszcze nie ten
    czas. Na razie to Jotte upatruje sobie firmę w której chciałby pracować,
    przyjeżdża tam, odnajduje największy gabinet, osobę w tymże gabinecie
    siedzącą przy pomocy kopniaka i "bańki" wyprawia na korytarz, po czym
    zajmuje jej miejsce za biurkiem i władczym tonem oznajmia "od dzisiaj ja
    tu pracuję, bałwanie".
    Normalnie polski Chuck Norris.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 32. Data: 2010-08-27 17:10:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i54vp4$vt$1@news.task.gda.pl WOJSAL
    <w...@N...pl> pisze:

    > To nie żadanie. Po prostu chcesz prace, to wyslij. A jak nie chcesz
    > pracy to nie wysyłaj.
    Bardzo blisko do "chcesz pracę - daj dupy, nie chcesz - nie dawaj".

    > Co masz na myśli mówiąc o lekceważeniu prawa?
    Ogłoszenia zawierające w treści żądanie wysłania CV i/lub LM.
    Łajdacy obchodzą prawo za pomocą sugestii typu "CV i LM _prosimy_
    nadsyłać...".
    Wszyscy wiedzą o co chodzi.

    > Czy prawo zabrania czytania CV?
    Słyszałem, że nie.
    Czy ja mam prawo wg ciebie do posiadania i wyrażania swojego zdania na temat
    takich praktyk oraz godzących się na nie ludzi?

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2010-08-27 17:38:56
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Bardzo blisko do "chcesz pracę - daj dupy, nie chcesz - nie dawaj".

    Biedaku, to ty TAKĄ traumę w zanadrzu ukrywasz?
    Teraz wszystko stało się jasne :>

    K.

  • 34. Data: 2010-08-30 09:37:09
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Micha Ryzu" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > skąd wiesz, że w jej przypadku problemem jest wiek? Autorka tylko "ma
    > wrażenie", że o to chodzi - a źródło problemów ze znalezieniem pracy może
    > być zupełnie inne.
    > e.

    W przypadku cytowanego artykułu to subiektywne odczucie autorki.
    Ale nie ma się co łudzić, ludzie pod 50-tkę mają zdecydowanie mniejsze szanse (w
    naszym "cywilizowanym" kraju).
    Wg "specjalistów" z HR, po prostu nie pasują do reszty zespołu, i co by nie
    powiedzieć, jakoś tak źle komponują się na tle młodych i dynamicznych. ;)

    j.

  • 35. Data: 2010-08-30 14:42:29
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 30-08-2010 o 11:37:09 jcm <j...@1...pl> napisał(a):

> [...]
    > Wg "specjalistów" z HR, po prostu nie pasują do reszty zespołu, i co by
    > nie powiedzieć, jakoś tak źle komponują się na tle młodych i

    W naszym kraju nawet ludzie po 30-ce juz sa czasem za starzy, bo nie
    pasuja do tych mlodych naiwnych, chcacych zarabiac 800-1500zl ;-)

    Widoczne to jest wyraznie w branzy IT, gdzie lepszy student, niz
    doswiadczony pracownik... Jest to wprost proporcjonalne do zawodow lekarza
    i prawnika. W tych dwoch ostatnich, im starszy, tym bardziej ceniony. W IT
    (wg. HR) im starszy, tym bardziej wypalony i drozszy...

    --
    SprzedamTO.pl

  • 36. Data: 2010-08-30 14:48:16
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

    > W przypadku cytowanego artykułu to subiektywne odczucie autorki.

    otóż to

    > Ale nie ma się co łudzić, ludzie pod 50-tkę mają zdecydowanie mniejsze
    szanse (w
    > naszym "cywilizowanym" kraju).

    wysokie umiejętności autorki z pewnością cześć "utraconych" szans
    rekompensują, niestety tracąc pracę w wieku 50 lat trzeba się liczyć z
    pewną degradacją i urażeniem dumy. Najemny to najemny - musi swoje
    umiejętności sprzedać, czy ma lat 20 czy 50.

    e.

  • 37. Data: 2010-08-30 15:07:49
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości
    > Widoczne to jest wyraznie w branzy IT, gdzie lepszy student, niz doswiadczony
    > pracownik...

    O tym czy lepszy student, czy doświadczony pracownik, decyduje klient, czyli
    pracodawca, który może mieć całkiem inne zdanie o tym doświadczeniu.
    Poza tym cóż to za "doświadczony" pracownik, który startuje w tej samej wadze co
    student?
    Czym się on zajmował przez ostatnie 10, 20 lat, że mu student "psuje rynek"?

    --
    prezydent

    Renowacja schodów www.staircase-renovation.eu/pl/
    Regionalni wykonawcy poszukiwani.