PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS rząda zwrotu zasiłku chorobowego › Re: ZUS rzada zwrotu zasilku chorobowego
    From: "kostek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZUS rzada zwrotu zasilku chorobowego
    Date: 4 Apr 2006 09:55:04 -0700

    Na chorobowe poszlam dopiero po okresie wypowiedzenie. Nie bylam juz
    pracownikiem bylego pracodawcy. Na chorobowe poszlam z calkiem
    prawdziwej przyczyny. Dowodem na to sa wczesniejsze pobyty w szpitalu.
    Po okolo 1 miesiacu bycia na zwolnieniu nowy pracodawca zaproponowal mi
    prace, lecz wyjasnilam ze do czasu az nie dojde do zdrowia nie moge
    rozpoczac wspolpracy co rowna sie temu, ze nie bede wykonywac zadnych
    obowiazkow. Chodzilo jednak o to, ze znal mnie wczesniej i zalezalo
    mu na mnie dlatego zadeklarowalam sie ze na pewno jak moje leczenie sie
    zakonczy (badania w szpitalu, wizyty u specjalistow, lekarstwa) to
    rozpoczne wspoprace. Dlatego ze miala byc to praca w ktorej moj
    wizerunek odgrywa wazna role wyrazilam zgode na publikacje zdjecia.
    Przez czas zwolnienia poznawalam branze, w domu surfowalam po
    internecie - przeciez siedze w domu i to naprawde nic nie znaczy ze
    siedze przy komputerze, a skoro juz mialam e-mail to calkiem
    rekreacyjnie wpisywalam jakies informacje na fora, czytalam prase, a
    gdy pracownicy wyjezdzali np na targi wyrazalam chec wyjazdu. Wiem ze
    moze to dziwnie brzmi, ale mialam zasilek chorobowy (na ktory nota
    bene tez sie skladalam pracujac dosc dlugo i placac skladki) wiec na
    zarobku mi nie zaezalo. Zalezalo mi natomiast na tym wlasnie
    stanowisku.