PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS odebrał L4 w połowie leczenia - pomóżcie

  • 11. Data: 2011-02-11 07:54:15
    Temat: Re: ZUS odebrał L4 w połowie leczenia - pomóżcie
    Od: z <z...@g...pl>

    animka pisze:

    > Sam sobie tak zcytowałeś. Miej pretensję do swojego outłuka.

    Dalej nie czaisz. TNIJ CYTATY KOBIETO :-)

  • 12. Data: 2011-02-11 12:18:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-11 08:54, z pisze:

    > Dalej nie czaisz. TNIJ CYTATY KOBIETO :-)

    ty naprawdę masz cos z głową. Lecz się.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-02-11 12:39:30
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dalej nie czaisz. TNIJ CYTATY KOBIETO :-)
    Zostaw, to niereformowalny półgłów (Btw - biologicznie facet).

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2011-02-11 12:57:58
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Zostaw, to niereformowalny półgłów (Btw - biologicznie facet).

    facet i podpisuje się jak dziewczynka?

    przypomina mi się takie zdarzenie z lokalnego podwórka, jeden gość umówił
    się z dziewczyną przez internet, a jak zajechał na miejsce to się okazało,
    że to dwa pedały... później wiadomo...

  • 15. Data: 2011-02-11 13:12:54
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ij3c5k$8jg$1@mx1.internetia.pl...
    > facet i podpisuje się jak dziewczynka?
    To nic takiego. Ja się np. podpisuję nijako, a poszedłszy do łazienki
    rozpoznałem u siebie drogą organoleptyczną niewątpliwe objawy bycia
    chłopcem.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2011-02-12 15:20:32
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    W dniu 10.02.2011 00:58, BQB pisze:

    > Wskaż mi błąd ortograficzny w mojej odpowiedzi.

    Prosisz się, to masz:
    - 2 brakujące przecinki po 'więcej' i po 'co',
    - 'Ci' z małej powinno być,
    - 'póki', a nie 'puki'.

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 17. Data: 2011-02-12 15:20:41
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

  • 18. Data: 2011-02-16 22:10:15
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-02-12 16:20, Bartłomiej Szymański pisze:

    > Prosisz się, to masz:
    > - 2 brakujące przecinki po 'więcej' i po 'co',

    Błąd stylistyczny

    > - 'Ci' z małej powinno być,

    Mnie uczono, że wszelkie zwroty do drugiej osoby w liście muszą być
    pisane z dużej litery ze względu na szacunek w ten sposób okazywany.

    > - 'póki', a nie 'puki'.

    Faktycznie, program nie podkreśla, widocznie oba wyrazy są prawidłowe,
    tylko mają inne znaczenie.
    Chwila w google:
    puki - ktoś puka, stuka
    póki - póki my żyjemy ...

  • 19. Data: 2011-02-16 23:37:39
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 16.02.2011 23:10, BQB pisze:

    > Mnie uczono, że wszelkie zwroty do drugiej osoby w liście muszą być
    > pisane z dużej litery ze względu na szacunek w ten sposób okazywany.

    Mnie z kolei uczono, że pisze się wielką literą, nie z wielkiej.

    --
    live_evil

  • 20. Data: 2011-02-19 15:31:27
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    > Błąd stylistyczny

    Pudło. Interpunkcyjny. Nie ograniczałem się do wskazywania Ci tylko
    błędów ortograficznych.

    > Mnie uczono, że wszelkie zwroty do drugiej osoby w liście muszą być
    > pisane z dużej litery ze względu na szacunek w ten sposób okazywany.

    Nie sposób się z powyższym nie zgodzić. Natomiast w zdaniu, które
    napisałeś, "Ci" nie było zwrotem do drugiej osoby, tylko zaimkiem
    wskazującym.

    > Faktycznie, program nie podkreśla, widocznie oba wyrazy są prawidłowe,
    > tylko mają inne znaczenie.
    > Chwila w google:
    > puki - ktoś puka, stuka
    > póki - póki my żyjemy ...

    Zgadza się, są prawidłowe obydwa jako pojedyncze słowa, natomiast w
    kontekście zdania prawidłowa jest tylko druga opcja.