PracaGrupypl.praca.dyskusjeZONK w CV - jak sie zachowac › Re: ZONK w CV - jak sie zachowac
    From: "DO" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZONK w CV - jak sie zachowac
    Date: Thu, 20 Oct 2005 09:16:03 +0200

    Użytkownik "perszing" <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:dj5ldg$b0r$1@news.onet.pl...

    > Hehehe, no szczegolnie zalezy jakie "babsko" rekrutuje i w jakim to
    > "babsko" jest humorze, czy "babsko" jest stara panna itp. ;-)
    >
    > No ale na poważnie, to szczególnie rozwala mnie postawa rekruterow,
    > ktorzy z marszu przechodza do zadawania pytan, a kompletnie zapominaja,
    > ba nawet nie wiedza, ze ich obowiazkiem jest rowniez zapoznanie
    > kandydata z firma, obowiazkami itp. Bo odpowiadanie na pytania to nie
    > jest rozmowa.
    >
    > --

    Odpowiem na Twoje watpliwosci-odpowiadanie na pytania to byloby zbyt proste
    i niestety nie pozwala ocenic w wystarczajacym na tym etapie poziomie.
    A jezeli chodzi o Twoj wstep w stylu "babska" to powiem, iz mezczyzni
    podlegaja wiekszym kaprysom humorzystym niz kobiety, gdzy gorzej radza sobie
    ze stresem i sytuacjami trudnymi.