PracaGrupypl.praca.dyskusjeZONK w CV - jak sie zachowac › Re: ZONK w CV - jak sie zachowac
    From: "DO" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZONK w CV - jak sie zachowac
    Date: Wed, 19 Oct 2005 15:31:25 +0200

    > Asia
    >
    > P.S. A swoją drogą, jak pracodawca czuje na plecach oddech innego to nawet
    > czasem dobrze mu to robi.
    > Ja np. często na koniec rozmowy proszę o szybką odpowiedź bo mówię, że
    > jestem w fazie końcowej rozmów z innymi i chciałabym móc rozważyć również

    > ofertę.
    > Jak na razie działa i nawet faktycznie szybko dostję odzew.

    Moze i sprytne ale ja po takim viscie wyslalabym Tobie podziekowanie za
    przybycie na rozmowe i sukcesow na dalszej drodze:

    1)Jezeli ktos vistuje mi takim tekstem na rozmowe kwalifikacyjnej to czego
    powinnam sie spodziewac w daleszj wspolpracy-samych zadan, czy ksiezniczki
    "the best" w stylu "robie laske, ze pracuje".
    2)Jezeli masz lepsze propozycje to dlaczego mam Tobie blokowac mozliwosci
    realizacji, utrudniac wybor?

    Pozdrawiam

    PS.Jak widzisz nie na wszystkich to moze podzialac