PracaGrupypl.praca.dyskusjeZONK w CV - jak sie zachowac › Re: ZONK w CV - jak sie zachowac
  • Data: 2005-10-19 14:35:07
    Temat: Re: ZONK w CV - jak sie zachowac
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DO napisał(a):

    > Moze i sprytne ale ja po takim viscie wyslalabym Tobie podziekowanie za
    > przybycie na rozmowe i sukcesow na dalszej drodze:
    >
    > 1)Jezeli ktos vistuje mi takim tekstem na rozmowe kwalifikacyjnej to czego
    > powinnam sie spodziewac w daleszj wspolpracy-samych zadan, czy ksiezniczki
    > "the best" w stylu "robie laske, ze pracuje".
    > 2)Jezeli masz lepsze propozycje to dlaczego mam Tobie blokowac mozliwosci
    > realizacji, utrudniac wybor?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > PS.Jak widzisz nie na wszystkich to moze podzialac

    Hehehe, no szczegolnie zalezy jakie "babsko" rekrutuje i w jakim to
    "babsko" jest humorze, czy "babsko" jest stara panna itp. ;-)

    No ale na poważnie, to szczególnie rozwala mnie postawa rekruterow,
    ktorzy z marszu przechodza do zadawania pytan, a kompletnie zapominaja,
    ba nawet nie wiedza, ze ich obowiazkiem jest rowniez zapoznanie
    kandydata z firma, obowiazkami itp. Bo odpowiadanie na pytania to nie
    jest rozmowa.

    --
    ::::::