PracaGrupypl.praca.dyskusjeZONK w CV - jak sie zachowac › Re: ZONK w CV - jak sie zachowac
    From: <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZONK w CV - jak sie zachowac
    Date: Tue, 18 Oct 2005 11:13:04 +0100

    Użytkownik "WL" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    news:dj128p$21i$1@opal.icpnet.pl...
    > Co zrobic? Widze 3 warianty:
    >
    > 1) nic nie robic, liczyc na to, ze nie zauwaza
    > 2) wyslac drugiego maila z zamienionym zalacznikiem, liczyc na to, ze
    > wydrukuja nowszego
    > 3) wyslac maila przyznajacego sie do bledu, ale z uwaga, ze jak widac,
    > startuje do samych debesciakow (ew. z poprawiona wersja i zagadka:
    > znajdz 3 roznice ;)
    >
    > Co radzicie?
    >
    > WL

    Przede wszystkim się nie przejmuj bo to pomyłka która zdarza się ludziom
    bardzo często.
    Parę razy dostawałam nawet takie aplikacje z błędami tego typu od ludzi,
    których rekrutowałam.
    Jeden z moich obecnych handlowców też zrobił takiego byka i jak widać nawet
    dostał pracę.
    Ten element aplikacji nie jest najważniejszy, a to że wysyłasz aplikacje w
    różne miejsca to przecież normalna sprawa.
    Jeśli to miałoby Cię zdyskwalifikować to chyba ten pracodawca nie był wart
    uwagi.
    To oznacza że w późniejszej pracy też będą się czepiać szczegółów a nie tego
    co naprawdę ważne.
    Jak dla mnie to zostaw to bez zmian i w ogóle o tym nie myśl.

    Asia

    P.S. A swoją drogą, jak pracodawca czuje na plecach oddech innego to nawet
    czasem dobrze mu to robi.
    Ja np. często na koniec rozmowy proszę o szybką odpowiedź bo mówię, że
    jestem w fazie końcowej rozmów z innymi i chciałabym móc rozważyć również tę
    ofertę.
    Jak na razie działa i nawet faktycznie szybko dostję odzew.