PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZOBACZ !!! Praca dla każdego

  • 1. Data: 2006-02-01 07:45:51
    Temat: ZOBACZ !!! Praca dla każdego
    Od: "Kasiora" <a...@v...pl>

    Witam !!!

    Powstał nowy serwis o zarabianiu w Internecie

    www.zarabiaj.namedal.pl
    (skopiuj i wklej ten adres strony do paska przeglądarki z napisem ADRES i
    naciśnij ENTER)

    Na stronie przedstawione są sposoby na LEGALNĄ i ZYSKOWNĄ pracę w sieci

    Na stronie także jest przedstawiony sposób na zarobienie minimum 5000 zł
    miesięcznie (Multi level marketing) oraz inne troche mniej dochodowe zajęcia.

  • 2. Data: 2006-02-01 08:10:03
    Temat: Re: ZOBACZ !!! Praca dla każdego
    Od: "Sławek Mróz" <slmroz@_krzak_wp.pl>

    > www.zarabiaj.namedal.pl
    > (skopiuj i wklej ten adres strony do paska przeglądarki z napisem ADRES i
    > naciśnij ENTER)

    Ktory ENTER?
    Ten w okolicy srodka klawiatury, czy ten po prawej?

    Slawek

  • 3. Data: 2006-02-01 10:00:00
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

  • 4. Data: 2006-02-03 08:33:40